Netti pätkii, hjelp!!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by mh_84, Jun 6, 2007.

  1. mh_84

    mh_84 Member

    Joined:
    Aug 9, 2005
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Elikkäs, Soneran yhteys. Nettiyhteys ei käytännössä katkea mutta, minuutin/parin välein yhteys ei suostu siirtämään mitään, tätä kestää muutamia sekunteja. Ei mene sivuille ja lataukset pysähtyy. Nettipelejä pelattaessa, yhteys säilyy, mutta kanssapelaajat katoavat täksi ajaksi.

    Itse arvelen vian olevan Soneran päässä, koska vika alkoi ihan yhtäkkiä. Mitään en ole laitteistossa muuttanut ja kaapelitkin näyttäisivät olevan kunnossa. Olen myös bootannut modeemin (sitä joudun tekemään usein muutenkin, koska modeemina on TW EA-400, joka tahtoo mennä 'tukkoon').
     
  2. afterwin

    afterwin Regular member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    1,338
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Oletko soittanut soneran asiakaspalveluun kun epäilet vian olevan siellä päässä? Elisan asiakaspalvelusta ainakin olen viimepäivinä saanut hyvin apuja. Sonerasta ei ole omia kokemuksia.
     
  3. mh_84

    mh_84 Member

    Joined:
    Aug 9, 2005
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    No juu, tunnin jonotin jonka jälkeen puheluun vastasi myynnin asiakaspalvelu. Kehotti soittamaan huomenna uudelleen..
     
  4. afterwin

    afterwin Regular member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    1,338
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Onko paikkakunnallasi muita operaattori vaihtoehtoja? Vaihtoon vain. Ei se tuosta enää huonommaksi mene.
     
  5. ElMacpo

    ElMacpo Member

    Joined:
    Jan 13, 2006
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mulla on sama ongelma... Soneran yhteys ja netti toimii muuten hyvin, mutta verkkopeleissä ping suunnilleen joka toinen minuutti 700-900. Ja suomiservuillakin ping silloin 80-90 kun normaalisti on 40-60.
     

Share This Page