Netti pätkii pahasti..

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Akade, Dec 6, 2009.

  1. Akade

    Akade Member

    Joined:
    Nov 2, 2009
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo elikkä missä vika, netti pätkii aivan tajuttoman paljon välillä. pätkii sen verran että juuri disconnectaa jostain pelistä, skypesta tai muusta vastaavasta. pätkäsy ei kestä ku 5sec aina, eli heti voi connectaa uudestaan.

    missä ois mahdollisesti vika, tätä on jatkunut nyt vuoden verran ja rupee olemaan ärsyttävää kun joutuu koko ajan connectaa uudestaa joka ohjelmaan (saattaa pätkiä useita kertoja 10min sisällä)

    pätkimistä tapahtuu JOKA päivä

    Kyseessä on elisa adsl 8/1 nettiyhteys.

    ~Kiitos jo etukäteen
     
  2. Viljis

    Viljis Regular member

    Joined:
    Dec 12, 2008
    Messages:
    1,188
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    48
    Mikä modeemi? Asutko "korvessa"?
     
  3. Akade

    Akade Member

    Joined:
    Nov 2, 2009
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Espoon lähellä asun että tuskin ihan korvessa

    Mistäköhän mahdollisesti nään että mikä modeemi mulla on? jos se on tuo adsl boksi nii siinä ei lue kuin verkkokauppa.com ja ADSL Router :p
     
    Last edited: Dec 6, 2009
  4. Sakhas

    Sakhas Member

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla on myös nyt viimeset pari kuukautta netti ruvennut harrastamaan ihan samanlaista. Eli pätkii säännllisin väliajoin. Esim. CoD:issa ja WoW:issa pingi on suuremman osan ajasta normaali (alle 100), mutta ajoittain pomppaa maximiim (999) ja pysty tekemään mitään. Ajoittain ongelma äityy jatkuvaksi lagimiseksi ja pysty pelaamaan ollenkaan. Selaimessa pätkimisen huomaa ajoittain myös, mutta se ei ole niin selvää.

    Onkohan tässä vika nyt minun koneessani vai palveluntarjoajassa? Asun Tampereella ja yhteys on aina ennen toiminut moitteettomasti paitsi nyt lähi kuukausina. Mahtaisiko pätkimisen aiheutttaa esimerkiksi joku haittaohjelma tai muu? Mahtaisiko esimerkiksi formatointi auttaa asiaan?

    Vastauksia kaivataan...
     
  5. Smanci

    Smanci Regular member

    Joined:
    Jun 26, 2009
    Messages:
    2,937
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    46
    Reititin kuumenee?
     

Share This Page