Netti reistailee

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Sampson91, Oct 7, 2009.

  1. Sampson91

    Sampson91 Member

    Joined:
    Oct 1, 2009
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hommasin äskettäin 8.2 mb kaapeli netin ja uuden koneen tuli heti outoja ongelmia . Mozillan ja Explorerin yhteys internettiin katkeaa jos alan lataamaan jotain BitTorrentilla tai uTorrentilla mutta pystyn silti lataamaan. Sitten kun suljen ne niin pääsen mozillaan ja exploreriin.. wtf!!323! Tosi usein tulee myös ongelmia jos googletan ja avaan linkejä niin tuskin puolet niistä aukeaa. kummaa?? Sama jos pelaan Conter-Strikea Sourcea niin se löytää ehkä 150 serveriä ja niissä ping on jtn 200 Servereitä sen pitäisi löytää ainakin 4000!! sitten jos yhdistän johonkin serveriin niin taas netti katkeaa ja kaikki on päin persettä.. Palomuuri asetukset ja confit pitäisi olla kunnossa. Pääsen vain välillä yhteen suomalaiseen serveriin pelaamaan jossa on pingikin alhainen. Jos lataan BitTorrentilla, DCllä, Limewirellä, uTorrentilla niin lataus nopeus heittelee 10-400kb/s vaikka lataisi monta tiedostoa kerralla. Vain hyvinä päivinä se lataa tasaisesti 600kb/s. Speedtest antaa minulle aina näin hyvät tulokset download 8.12 upload 0.95 ja ping 39. En pysty lataamaan, pelaamaan jA surffaamaan netissäkään aina.. mikä mättää? Kaikkee mä oon yrittäny.. :( Auttakaa joku mua!
     
  2. Reserv

    Reserv Regular member

    Joined:
    Sep 6, 2006
    Messages:
    247
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Minkälainen modeemi. Onko asetukset kunnossa sekä koneelta, että modeemista. P2P-latausten nopeudet riippuu aika monesta asiasta. Niiden perusteella on vaikee sanoo mitään. Parhaan tuloksen niissä kai saavuttaa noin 80% upload kaistalla.
    Miten porttien ohjaukset on tehty.
     

Share This Page