Netti sivulta hävinnyt enkä saa takaisin!!!!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by hupuli, Oct 24, 2007.

1. hupuli

hupuli Guest

eli ongelma on seuraavanlainen : eilen ollessani koneelle kirjaimellisesti yhtäkkiä netti sivumme vasemmasta kulmasta hävisi pieni mutta tärkeä nappula. sillainen sininen pikku rasti mistä saa laitettua monta eri ikkunaa yhdelle netti ikkunalle... siis.. en oikein osaa selittää tätä mutta koitan parhaani mukaan (blondi kun olen) eli avaan netin ja menen esim luukku.com seuraavaksi haluan avata esim. huuto.net... vielä kun minulla oli tämä kadonnut nappula sain homman tehty näin: luukku.com oli auki, panoin nappulaa (osoite rivin alle tulee sillanen uusi jono)ja uusi ikkuna aukesi. näin minulla pysyy huuto.net ja luukku.com yhtä aikaa auki...(vaikeeta selittää) nykyään joudun avaamaan uuden sivun esim. luukku.com ja sitten joudun avaamaan huuto.netin luukun päälle!! älkää syyttäkö mua tästä kauheesta tekstistä mutta oisin todella kiitollinen jos joku voisi auttaa saamaan tämän nappulan mahdollisen nopeasti takaisin!

2. hupuli

hupuli Guest

aivan!! tarkotan siis välilehtiä!! ne ovat kadonneet

3. jurmukka

jurmukka Guest

Jos se on IE7 niin avaa selain sitten työkalut> internet asetukset> yleiset välilehti> muuta www sivujen esitystapaa välilehdissä ja sen vieressä asetukset nappi, paina sitä. Sitten rasti kohtaan "ota välilehdet käyttöön" ja niihin muihin alempiin rastit halumansa mukaan.

Share This Page