Elikkäs minulla olisi tälläinen ärsyttävä ongelma: Modeemi näyttää että netti on auki(toimii kannettavalla) mutta kun yritän avata mm: skype,Xfire,opera,Mozilla firefox ja koitan kirjautua sisään tai etsiä nettisivuja, tällöin netti sivut eikä Xfire aukea.mutta hauskaa tässä onkin että pääsen sisään: Msn,Steam,Mirc,TS2,ventrilo,DC++. näihin kone yhdistää moitteetomasti. Modeemina minulla on :Zyxel prestige 600 series ja internet on: Elisa ADSL 2m. olen ollut ilman nettiä jo noin 1 kuukauden(kirjoitan kannettavalta) Olisi mukaavaa saada iso-kone toimimaan normaalisti. Kiitos jo etukäteen PS:anteeksi sekava teksti.
Njoo... Mikä palomuuri sulla on? Palomuurisi on voinut estää liikenteen näiltä ohjelmilta, jotka mainitsit. Eli menepä palomuurin valikkoon ja salli nämä ohjelmat.
Joo epäilen kans vahvasti sitä palomuuriasi. Tarkista sieltä kyseisten ohjelmien kohdalta etta onko liikenne sallittu.
Yksi mahdollisuus on, että DNS selvitys ei toimi. katopa onko läppärillä ja pöytäkoneella varmasti sama DNS palvelin. Käynnistä -> Suorita -> cmd -> ipconfig /all