Netti toimii täysin absurdisti

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by onatum, Mar 29, 2012.

  1. onatum

    onatum Member

    Joined:
    Mar 29, 2012
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Moi! Niinkun näkyy, tää sivusto aukes ihan ok, ja sain kirjotettuu tänne, MUTTA, suurinta osaa sivuista (esim yritin tehdä yo-hakua) ei suostu avaamaan. Googleen menee, antaa hakutulokset kyllä, mutta ei pysty avaamaan yhtäkään antamistaan sivuista, facebook toimii välillä ok, keskustelu ei kylläkään. Jotkut sivustot avaa, mutta sitten ei kuitenkaan hetken kuluttua saa yhteyttä. Sanoo että, "Verkkosivu ei ole käytettävissä". Mutta esim pyykkivuoron sain varattua ihan hyvin, ja ko. varaussivusto aukeni aina uudestaan kun mielenkiinnosta kokeilin.
    Vaikuttais jotenki valikoivalta toi, et mitkä sivut toimii ja mitkä ei????! Onks siinä mitää järkee? :D
    Oon koittanu selaimen uudelleeasentamista, virustorjunnalle sama, oon palauttanu järjestelmää ymsyms..
    APUAAAAAA!
    Kts.

    Ainii ja kellään muulla ei kuulu olevan ko ongelmia, eli vika on jossain mun päässä..
     
  2. Make_72

    Make_72 Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Sit varmaan kannattaa varata aika

    mutta asiaan,mitä selainta käytät ? oletko koittanut muilla selaimilla ?

    Jos ongelma ei varmasti ole sun netti yhteydessä vaan koneessa niin lähtisin siitä et
    kokeilisin päivittää verkkokortin ajurit,tarkista ettei hosts tiedostossa ole mitään ylimääräsiä rivejä,tarkista internet asetuksista lähiverkonasetukset ettei ole mitään välityspalvelinta käytössä,tarkista kone virusten varalta esim. MalwareBytesillä.
     
  3. onatum

    onatum Member

    Joined:
    Mar 29, 2012
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    haha joo pään tarkistutin heti ekana.. x)
    yleensä käytän chromee, mut kokeilin explorerilla ja firefoxilla kans, eikä pelittäny sen paremmin :|
    Mut kts, testailen noita mitä sanoit! :))
     

Share This Page