Netti-TV ei toimi...

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Mintsu, Mar 5, 2007.

1. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei sitten millään!

Palomuurissa ei ainakaan liene vika, koska oon tsekkaillu sen asetukset ja kokeillu jopa hetken ilman palomuuria. Käytössä kuitenki Norton.

DirectX ja Media Player pitäis molemmat olla koneella ihan ok, samoin XP:ssä pitäis olla viimesimmät päivitykset mukana..

MediaPlayeristä on viimeisin versio, joten luulis codecienkin olevan ajan tasalla... Ja playerin asetuksetkin on katsottu läpi.

Internet -asetuksetkin on tsekkailtu ja jopa kaikki väliaikaiset tiedostot putsailtu..

Ylläolevassa on varmasti jotain ihan typerää ja turhaakin säätöä, mutta kaikenlaista oon siis kokeillu! Kun kokeilen kolmosen sivuilla sitä testiä, tulee koko ajan ilmoitus että mun koneella ei oo oikeanlaista Media Plyeria (Windows Media Player 9 tai uudempi) .. Mutta onpas.

Netti-TV:n ruudulle ei tuu yhtään mitään näkyviin, ruutu on vain tyhjä, eikä playsta tapahdu mitään...

Ideoita :) ?

2. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin ja tää kokeiltu oli siis MTV3:n netti-TV.. ;)

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Mitä selaimia olet kokeillut?

4. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Mozillalla ja Explorerilla oon kokeillu molemmilla..

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Tietoturvaohjelman asetuksista ei ole esim. Javasript asetukset liian korkealla?
    about:plugins
    tuon kun katsoo Firefoxilla niin näkyykö Windows Media Player Plug-in siellä?

6. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Agent_007: Plugineista löytyy muuten ainoastaan tämmönen: Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library -Ei muuta Media Playeriin viittaavaa.. Liittyykö ongelma siis tähän :) ? Oispa upeaa jo sais tämän dilemman ratkaistuksi!

7. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Ai niin ja Iltalehden sivuilla kuitenki toimii.. ? Jos tämä yhtään selventää asiaa...

8. Kasavuori

Kasavuori Regular member

Trophy Points:
    28
    Iltalehti käyttää Flash-playeria.

9. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  10. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Agent_007: Ei muuten toimi. Tekee ihan samalla tavalla, eli ei oikeastaan yhtään millään tavalla ;) Lataa tuon tyhjän 'näytön' tuohon, mutta sitten ei tapahdu yhtään mitään...

11. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  12. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse asiassa ei toista, tulee välittömästi tämmönen ilmoitus ruutuun:

"Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa. Jos tiedosto on Internetissä, muodosta Internet-yhteys. Jos tiedosto on muistikortissa, aseta muistikortti paikalleen."

Ja netti oli luonnollisestikin päällä kun kokeilin tiedostoa avata. Ja tosiaan, oon yrittäny myös hetkellisesti ilman palomuuria, joten ei luulis siinäkään olevan vika..

13. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Oletko kokeillut poistaa palomuurista tuota WMP:tä ja antaa sen tunnistaa sen uudelleen? Ja WMP:n asetuksissa ei ole mitään välityspalvelinta päällä?

14. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Agent_007: Tosi mystistä..

Poistin WMP:n palomuurilistalta kokonaan, mutta palomuuri ei edes kysy sallitaanko yhteys, jos avaan nettiTV:n tai kirjoitan sen urlin playeriin. Esim tossa Riemurasian urlissa tulee edelleen heti tämä herja:

Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa. Jos tiedosto on Internetissä, muodosta Internet-yhteys. Jos tiedosto on muistikortissa, aseta muistikortti paikalleen.

WMP:n asetuksissa oli valittuna "käytä selaimen välityspalvelimen asetuksia". Vaihdoin täpän kohtaan "älä käytä välityspalvelinta".

Ei mitään vaikutusta :(

15. Voorhees

Voorhees Guest

Mun tutulla sama ongelma, olen ottanut pois mediaplayer 11 ja ei toiminut, sittten asensin sen uudestaan ei toiminut netti tv vieläkään. Pitääpä kokeilla jotain wma tiedostoa. Olisin kokeillut palautuspistettä mutta koneeseen oli asennettu tosi paljon ohjelmia nettitv:n sekoamisen jälkeen joten en viitsinyt sille tielle lähteä. Mutta kokeilen paria rekisterin korjausohjelmaa joilla olen pari konetta saanut toimimaan, kirjoitan lisää sitten kun olen konetta taas kokeillut korjata.

16. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Voorhees: No niin, nujersin ongelman :D ! Latasin eilen koneelle RegSeekerin ja ajoin koneen läpi, niin NettiTV toimii! Mahtavaa! Tuhannet kiitokset vinkistä :)

Share This Page