Nettikaupan perustaminen.

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Judetsu, Sep 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Judetsu

Judetsu Newbie

Trophy Points:
    1
    Isäni on yksityisyrittäjä. Hän tekee pääsääntöisesti tavaraa tilauksesta, mutta tekee myös jonkin verran tavaraa myyntiin mm. tapahtumiin.
    Tarkoitus olisi perustaa nettikauppa, koska monet asiakkaat ovat sellaista kyselleet.
    Nettikaupan toiminta olisi luultavasti aika pientä. Erilaisia tuotteita olisi arviolta alle 50 kpl. Keskihinta tuotteilla pyörisi arviolta 10€/kpl.

Minä perustaisin nettikaupan ja laittaisin toiminta kuntoon. Muutamat kotisivut olen joskus tehnyt ja vähän on tietoa html koodien ym.. muokkailusta. (ei paljoa kuitenkaan)
    Isäni kuitenkin kauppaa päivittäin käyttäisi. Englantia hän ei osaa.

Onko kellään minkäänlaista kokemusta nettikaupoista?
    Kannattaisiko ottaa valmiskauppa vai jotakin mitä voisi itse enemmänkin muokkailla? Osa valmiskaupoista vaikutti sellaisilta pohjilta, että jäi sellainen olo etten itse ainakaan uskaltaisi tilata niin amatöörimäisen näköisiltä sivuilta mitään.
    Ja osa valmiskaupoista ainakin oli todella kalliita varsinkin näin aluksi, kun ei tiedä meneekö sieltä välttämättä juurikaan tavaraa.
    Voihan sitä sitten myöhemmin vaihtaa kalliimpaan versioon jos näyttää siltä, että kauppa alkaisi käymään todella hyvin.
    Jonkin verran olen asioita tutkinut, mutta menee jo pää pyörälle kaikista vaihtoehdoista ja "myyntipuheista".
    Kaipaisin siis neuvoa mitä kannaittaisi tehdä ja mitä ohjelmaa käyttää? Ja saa muutenkin antaa vinkkejä mitä kannattaa ottaa huomioon. Maksutavat tottakai esim. on todella tärkeä huomio, kun kuluttajille sivut ovat suunnattu.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page