Kansalaiset, käykääpä huvikseen mittuuttamassa internetyhteydenne nopeus osoitteessa: http://bandwidthplace.com/speedtest/ Heittäkäähän kommentteja, et vetääkö teillä palveluntarjoaja välistä tms.
Your raw speed was 172166.6 bits per second Tollasta tuli kun testasin. Samaan aikaan oli tosin eMule päällä, joten pitä testata jossain välissä myös silloin, kun emule ei ole päällä.
Mulla itellä on Soneran 256 alla + mittuutin 209,6 kb/s tuloksen. Eipä puske netti 256 kb/s niinku pitäs! Mitäs lukemia teillä heittää vastaavan nopeuksisella liittymällä? Entäs vähän rivakamman liittymän omaavilla, kaapeli/langaton yhteys?
411,7 Soneran ADSL 512/512 vaikkakin näyttää pientä heittoa olevan kun mittauttaa uudestaa ka. himppu yli 400kbs
Ja siis teoreettinen yhteysnopeus lasketaan seuraavasti esim. 512/512 adsl = 512/8=64-n.10%=57.7kt/s. Itsellä 256/256 sonera ja tulos on 215.6
Mulla puskee eMulessa down max. n. 25kb/s + up on 10kb/s. Kyllä kai homma on sit suht kivasti kunnossa?! Vai väännänkö viel "turboruuvia" Onko kellään kokemusta noista langattomista systeemeistä? Oliko se wlan, et miten ne jaksaa "vääntää?"
Tuli vaan mieleen tuosta "turboruuvista", mitä ohjelmia ois internetnopeuden optimointiin ? Tuo System mechanic vaikutti melko tehokkaalta mutta mitä toisia ois ?
Kolmen peräkkäisen ajon hajonta on aika suurta, ensimmäinen testikerta oli näköjään aina hitain. Luotettava? Joku kiinteä liittymä täällä on, kuten nopeudesta voikin päätellä: Downstream: 597.7 kilobits per second 726.7 731 Upstream: 233.7 kilobits per second 268.9 272.5
Onko muka ohjelmallisesti mahdollista ylittää se limitti minkä palveluntarjoaja on asettanu? Miten tommonen systeemi toimii+onko se sikäli sallittua, jos siitä kosahtaa!?
Voithan säätää modeemisi asetuksia. Itselläni olisi näköjään mahdollista nostaa tuonne 800/300. Mutta jos sen teet ja palveluntarjoaja huomaa voi olla ettet selviä selityksillä.
Sitä en tiedä onko luvallista käyttää tuota System Mechanicia vai ei, minä käytän, mutta mulla tahmas tää Welho ihan tajuttomasti, ei auta mikään "käsin" säätely eikä Welhon lukuiset korjausyritykset, joten hain tän ihan tuolta Tietokoneen sivuilta, ja nyt on vauhti suht kohdallaan, tää on share versio ja aattelin et hoidan tän maksullisen version ellei löydy jotain ilmaista vastaavaa .
täällä pystyy testaamaan kotomaan nopeuden http://toniw.iki.fi/index.cgi/nopeustesti itellä on BAANA ADSL 256/256 rakettiliittymä tulos oli 217/220 eli ei ihan luvattua...ulkomaan testissä tuli 84k