Voisiko joku yst.selittää tämmöselle keski-ikäiselle tytön-hupakolle,et mistä johtuu,miten korjataan tilanne: Eli on WS XP PRO + FIREFOX + nettisivut.Yhä useammin on käy niin,että sivustolta toiseen siirtyessäni näyttöön tulee ilmoitus : Liitännäinen suoritti laittoman toimenpiteen ja suosittelemme Firefoxin käynnistämistä uud....."Jotakuinkin näillä sanoilla ja minua riipii suunnattomasti se,ettei kerrota mikä se toimenpide oli ja kuinka se nyt muka laiton oli ykskaks,kun ei ole ollut aiemminkaan??En mä tajua mitä laitonta nämä liitännäiset vois aiheuttaa? Kait niillä tarkoitetaan näitä Activ-X kompponentteja,joita on koneella mitä tarvitaan ja päivityksiä olen tehnyt aivan normaaliin tahtiin.Kone on muutenkin tosi putsi ja minulla onkin hyvät ohjelmat joilla putsata ja yöihmisen sielu,joten jaksaa väsätä näitä juttuja,kun "kaik`on niin hiljaa mun ympärilläin"-E.Leino
Tuohon toisesa ketjussasi olevaan ongelmaan: Kokeile asentaa Adobe Flash Player: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Tuosta IE kysymyksestä,et tota liitännäinen juttua ei tule,mutta aina netissä liikkuminen tyssää ennemmin tai myöhemmin ilmoitukseen : IE on havainnut sivulla virheen ja tuote täytyy sulkea". Firefoxilta tuli myös sama ilmoitus,mutta löysin sen virheen aiheuttajan ja tein korjaukset.IE:n ollessa käytössä koneelle tuli mielestäni myös turhaa krääsää ja vakoiluevästeitä siinä määrin enemmän,etten halua sitä käyttää kuin pakko-raossa.WS UPDATE myös ilmoitti,etteivät päivitä mitään,koska järjestelmä on kopio ei-aidosta windows xp prosta.Itselläni oli erillainen tieto,mutta osaahan sitä tuttukin ihminen valehdella jos tarve vaatii.Ottaa päähän koko sotku ja pitäisikin saada uusi järjestelmä tai oikeastaan koko kone. Mutta osaako kukaan kertoa,mitä tämä laiton toiminto sit tarkoittaa?? Juurta jaksain,please??????anybody??????
Virusohjelma on Avast ja palomuuri on Internetin palomuuri.Muita ohjelmia in Ad Avare,Spypot,Easy Cleaner,CCleaner ja pari muuta.Mulla SP1 ja kuten kirjoitin,Windows ei päivitä,vaikka kuinka yrittää.Aina sieltä tulee kamalat sepustukset miksei.Mutta kyllä tää nyt vielä sen verran rulettaa netissäkin,et ehkä tää menee kunnes uuden saan jostakin =/