Nettipelaaminen ja Windows 7

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Operaz, May 29, 2009.

  1. Operaz

    Operaz Member

    Joined:
    May 29, 2009
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Morjens.

    Minulla olisi tälläinen ärsyttävä ongelma nettipelaamisen kanssa. Asensin tuossa joku aika sitten Windows 7 RC 64-Bit. Hyvin toimii, mutta tämä on ainut ongelma:

    Pelaan jotain nettipeliä, niin peli toimii hyvin sulavasti ja oikein hyvin. Tosin noin minuutin välein iskee "lagipiikki". Peli jumahtaa aivan täysin muutamaksi sekunniksi ja sitten lagi loppuu kuin seinään ja peli toimii taas oikein hyvin. Tosin taaskin vain sen minuutin ajan. Pelissä ping ei ole korkea ja se ei myöskään nouse lagipiikin aikana paljoa yhtään.

    http://img40.imageshack.us/img40/6394/68572643.jpg
    Otin yhden screenshotin Day of Defeat: Source pelissä lagipiikin aikana. Laitoin myös pelin konsoliin komennon net_graph 3, joka näyttää minulle kaikenlaisia tietoja yhteyksistä yms. Kuvasta näkyy, että loss nousee korkealle. Normaalisti se on koko ajan 0. Tuo pitkä punainen palkki tulee alas (mitä lie tarkoittaakaan).

    En osaa kyllä enempää tuota ongelmaa esitellä. Yksinkertaisesti tälläistä lagipiikkiä tulee noin minuutin välein.

    Emolevyni on Asus M2N-E SLI NF500 piirillä (integroitu verkkokortti). Ei ole langaton yhteys. Olen vaihtanut myös ajureita vanhempiin, mutta ei auttanut. Kokeilin myös testiksi pingata ja välillä tulee "Request timed out".

    Ihmeessä kyselkää lisää ja ehdotelkaa mitä voisin kokeilla.

    Kiitos.
     
  2. sipuli321

    sipuli321 Regular member

    Joined:
    Oct 7, 2008
    Messages:
    285
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    mulla oli aivan sama ongelma cs1.6 pelissä.. korjaantu kun laitoin resoluutioita ja grafiikkoja hetkeksi surkeammaksi ja sit takasin... entiä miten vaikutti mutta voihan sitä aina kokeilla :S
     
  3. Operaz

    Operaz Member

    Joined:
    May 29, 2009
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No perskule. Eipä ole käynyt mielessä tuota.

    Tyrkkäsin asetukset huonoimmalle. Lagipiikit hävisi. Laitoin takaisin asetukset parhaimmille. Eikä lagipiikkejä näy eikä kuulu. 8)

    Kiitoksia!
     

Share This Page