Tekisi mieli ostaa vielä kylkiäiski BC2:lle joku nettipeli. CoD:it ja Cs ei oikeen nappaa. Mitä muita suosittelette, itse pelaatte? TF2 olen kyllä katellu vaikuttais olevan ihan hauskaa mättöö. Onko siinä pelaajia ja servereitä riittävästi?
Kyllä, on hauskaa mättöä ja kyllä, on riittävästi pelaajia ja servereitä. Steamissa TF2 näkyy olevan 19,99€. Kannattaa mieluummin ostaa The Orange Box (29.99), saat HL2-sarjan + Portalin siinä sivussa. Olettaen siis, että et vielä ko. pelejä omista.
Itse ainakin odottelen tuota Brink -peliä. Näyttäisi tulevan tuossa ensi kuun lopulla. Se muistuttaa hieman TF2:sta, mutta on tavallaan "realistisempi" versio siitä, tsekkaa ihmeessä youtubesta videoita.
Itse en suosittelisi Team Fortressia. Smancin ehdotus hyvä, jos ei graafista loistoa kaipaa. Venäjänpoijjat vaan tykkää potkia tiimistä että saavat kaverin tilalle... L4D2 tai 1 kannattaa ostaa steamin alennuksesta (melkein joka kuukausi alennuksessa). Ja tosiaan, L4D1 on edelleen rautaa ja sitä pelaa kokeneemmat pelaajat. Ja vähemmän russkeja.
Okei, no unohdetaan toistaiseksi se tf2. Toi Brink vaikutti ainakin kokeilemisen arvoiselta. Täytyy vielä lähempänä katella kun se virallisesti julkaistaan. Noi left 4 deadit vois olla erityisesti frendiporunkan kans hauskaa tahkomista. Luulen, että sen kyllä ostaakin. Kattelin, että steamissa olis tällä hetkellä hinta 19.99€. Onko toi tarjous, vai kannattaako vielä odotella?
L4D2 oli jokin aika (muutama kuukausi?) sitten Steamissa viiden euron tarjoushintaan. Varsin pätevää meininkiä varsinkin muutaman kaljan kera, vaikkakin oma aika menee edelleen vanhan kunnon America's Army 2.8.5:n kimpussa.
285 Army on rautaa Siellä tulee itekkin omalla servulla perjantaisin pelailtua. Oluen kero tottakai Pelaajia siellä ei enää niin kamalasti ole - valitettavasti