Nettiselaamisessa kuvat muuttuvat toimimattomaksi

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by nicoa, Feb 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicoa

nicoa Member

Trophy Points:
    13
    Hei, ongelmani olisi tämännäköinen;
    Esim selatessani irc-galleriaa tai kuvake.net :istä kuvia, ne näkyvät jonkun aikaa ja parin selaussivun jälkeen kuvat häviävät, niiden tilalla on vain valkoista..

Sitten taas kun tulee uudestaan sivuille noin 5-10min päästä kuvat toimivat taas hetken, eli jos päivitän vaikka Kuvake.net etusivua missä näkyy juuri kirjautuneet käyttäjät, ei tarvitse päivittää kuin pari kolme kertaa että kuvat katoavat. Tämä koskee vain käyttäjien kuvia.

Olen myös huomannut ongelman Mtv3:n sivuilla monesti, kun olen avannut eri uutiset välilehtiin niin tulee suoraan Sivua ei voi näyttää tms virheilmoituksia, ja sivut toimivat taas 5-10min päästä.

Noin viikon sisään nettini nopeus muutettiin 2 megasesta 8 megaiseksi.
    Ostimme myös uuden modeemin missä on mahdollista käyttää langattomasti ja langallisesti nettiä, käytän koneessani langallista.

Itse veikkaan että vialla olisi toi modeemin vaihto, uudessa varmaankin jokin asetus päällä mitä ei aikaisemmassa ollut. Kenelläkään hajua mistä mahtais johtua? :O

Ps. En ole varma postasinko oikeelle osastolle, mietin jonkin aikaa mihin kuuluisi ja tämä näytti sopivimmalta..

Last edited: Feb 9, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page