Nettiyhteys ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Mikkkkkko, Apr 21, 2008.

  1. Mikkkkkko

    Mikkkkkko Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    71
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Terve!

    Tässä nyt, sanotaan parin viikon ajan nettiyhteys on tehny silleen, että toimii vaikkapa moitteettomasti iltaan asti, ja sitten sammutan koneen ja lähen käymään pariksi tunniksi jossain muualla, myöhemmin tulen takaisin ja käynnistän koneen, yritän mennä nettiin ja ei toimi. Sitten chillailen pari tuntii pelaillen offlines jotai sälää ja sitten yhtäkkiä netti toimii taas.

    Pähkinänkuoressa: Nettiyhteys pätkii ajoittan, mutta kun toimii niin toimii mielestäni aivan moitteettomasti. Mutta käynnistät koneen niin ei välttämättä toimikaan enää, paitsi vähän ajan päästä. Yleensä about 1h. Joskus ollut 3h.

    Eikä ole yhteys "kuollut" kertaakaan kun olen koneella, vaan aina kun sammuttaa koneen ja käynnistää uudelleen. Eli kesken netissä surffailua tms. ei ole sammunut.

    Olen kokeillut korjat yhteyttä, oon poistanut yhteyden käytöstä ja ottanut takaisin, sammuttanu koneen, virrat pois, tai ihan sammutanut modeemin pelkästään. Ei auta. Paitsi tuossa muutama päivä sitten kun teki taas niin ettei toimi, niin poistin yhteyden käytöstä ja otin takas käyttöön ja sitten toimi 3-4 päivää ilman ongelmia, mutta nyt jokin tunti sitten ei toiminu:(. Tehny tällästä pari viikkoo, päivittäin lukuunottamatta tuota 3-4 päivän putkea jolloin ei ilmaantunut ongelmia.

    Osaako kukaan neuvoa? OLen tehnyt kaiken mitä osaan tehdä yhteyden korjaamiseksi yms. mutta olen kyllä erittäin tyhmä tietokoneiden kanssa, niin apuja kaipaillaan. Mahtaako olla modeemi rikki? En usko, koska kuten sanoin, toimii hyvin kun toimii.

    Kokeilin eri ohjelmia, joilla pääsisi nettiin, ja Windows Live Messengerin mukaan ongelmia ovat "DNS" ja "tärkeimmät portit".
    "Virhekoodi 80072ee7" tulee myös esiin virheraportista. Mutta sitten kun netti taas toimii niin ei ole ongelmia noiden kanssa.




     
    Last edited: Apr 21, 2008
  2. jarkk0

    jarkk0 Member

    Joined:
    Jun 16, 2008
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Sama ongelma, eilen latasin hypercam 2 ja cheat enginen 5.3. Nyt windows live messenger ei toimi! Auttakaa plz!
     

Share This Page