Huomasin, että muillakin on ollut vastaavaa ongelmaa täällä, mutta kun en ole ratkaisuja löytänyt, kysynkin kannattaisiko tässä palauttaa järjestelmään tehdasasetukset tai viedä kone huoltoon, jotta ongelma poistuisi? No mutta itse ongelmaan... Laajakaistayhteyttä on kokeiltu tämän uuden kannettavan kautta kahdessa verkossa. Toisessa toimii osa sivuista, toisessa ei niin mikään. Jos nettiin yhdistetään pelkän taloyhtiön verkon/toisen tietokoneen kautta, kaikki sivut toimivat, mutta tietenkin hitaasti. Kun taas yhdistää varsinaisen laajakaistan kautta, sivut eivät enää toimi. Sen verran on selvinnyt että vika on juuri tämän koneen sisällä, muttei ainakaan suojausohjelmista tai verkkoasetuksista pitäisi olla kiinni. Neuvoista olisin kiitollinen.
mulla oli pari päivää sitten saman tapainen ongelma,en päässyt esim. googlen aloitus sivulle mutta pääsin joihinkin trakkereille ja µtorrent latasi(kylläkin hitaasti) käytin järjestelmän palautusta edelliseen palautus pisteeseen,niin alko toimimaan. vika alkoi kun palautin koneen,se palautus oli virheellinen =) suosittelen kokeilemaan palauttamista.
Kiitos vinkistä, mutta tässä tapoauksessa ei edes tehdasasetusten palautus auttanut. Sen verran selvisi että netti alkaa toimimaan täydellisesti kun on pitänyt konetta jonkun tunnin päällä ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen taas jumittaa. Ilmeisesti joku asetus tai ohjelma käynnistyy liian hitaasti vai lieneekö verkkokortissa jotain vikaa?
mulla oli samantapainen ongelma joka ilmeni jonkun tietyn pelin jälkeen...nettiyhteys yhdistyi mutta nettiin ei sitte päässytkään selaimella tai millään muullakaan ohjelmalla, paitsi p2p... ongelmaksi luulen silloista palomuuri softaa nimeltä sygate personal firewall, vika kumminkin korjaantui kun viitsi käynnistää koneen uudelleen. Eli luulen ,että asia ei tule korjaantumaan tuolla palautuksella, mikäs virus-softa sulla on on?
Koneen mukana tullut Norton IS virustorjuntana ja muita suojaus- tai yleensäkään muita ohjelmia ei ole asennettu. Luulen näin parin viikon jälkeen ongelman alkamisesta, että se säilyisi vaikka asentaisin XP:n Vistan tilalle. Auttaako tässä muu kuin takuuhuoltoon vieminen...