Network error (tcp_error)

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Jemmatus, Dec 28, 2008.

1. Jemmatus

Jemmatus Member

Trophy Points:
    11
    Niin minulla on tämmöinen ongelma, että olin pelaamassa kiekko.tkssa ja sitten päätin pitää hieman taukoa. Tullessani takaisin > Mennessäni nettiin ja kirjoittaessa osoitteen, sen etusivulla luki tämmöinen: "Network Error (tcp_error)

A communication error occurred: "Connection refused"
    The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

For assistance, contact your network support team."

Sitten se ei toiminu loppupäivänä, seuraavana päivänä pääsin taas sinne. Eli mikä vikana kun ensit toimii moitteettomasti, sitten lataa hitaasti mennessä sivuille ja näyttää ton, sit taas toimii ja nyt ei?

2. somebodyy

somebodyy Regular member

Trophy Points:
    46
    Eiköhän se ongelma jo tuossa lue, eli serveri (kiekko.tk) on kovan rasituksen alla tai siellä tehdään jotain ylläpitotoimia.

3. Jemmatus

Jemmatus Member

Trophy Points:
    11
    Joo, mutta minulle ei käy omalla kannettavalla näin. Täällä pöytäkoneella, (joka ei ole samassa talossa kuin oma kannettavani), käy aina näin, vaikka päivä vaa kerkeisit pelata, nii sit se näyttää ton.
    Eile illalla alko taas tämä, ja ei vieläkään päästä sivuille.
    Siis koskaan ei ole käynyt näin omalla kannettavalla, eikä muillakaan koneilla, joilla oon pelannu, mutta tällä se tulee aina.

Sit se menee ohi jossai vaiheessa, päästää taas sivuille, mutta sit illalla se yleensä alkaa.

Haluaisin tietää voiko ton korjata mitenkään, siitä ois suuri apu.

Share This Page