Tällä hetkellä mulla on HomePNA soneran liittymä ja en ole saanu bit tornadoa ta Comettia tai mitään muutakaan p2p- ohjelmaa imuttamaan kunnolla. XP:n oma palomuuri pois päältä, ja palomuurina toimii Sygate. Oon yrittäny puhkoo portteja auki, siinä kuitenkaan onnistumatta. Olen ajanut portin tsekkausohjelman, joka aina ilmoittaa porttien olevan Stealth, eli ilm. NAT on päällä. Lukuisista kokeiluista huolimatta en ole osannut/pystynyt saamaan sitä aukomaan portteja. Kysymys kuuluu: pystynkö ylipäätänsä HomePNA liittymällä avaamaan portteja, vai pitääkö vaihtaa liittymää? Ja mikä olisi kaikkein paras liittymä ajatelleen esim. Bit Cometilla tapahtuvaa nopeaa imustusta..? kertokaa vinkkejä.. meni muuten väärään foorumiin... siirretty..
Mulla on homePNA liittymä ja bitcomet toimii ihan hyvin, paitsi et nopeudet ei oo ko 1-5kt/s eli suosittelisin et jos aiot alkaa käyttää kunnolla noita ohjelmia, nii hanki esim. ADSL niiku 007 ehdotti. Saat nimittäin ADSL:n yhtä nopeesti kaupasta ko 1Gt tiedoston netistä homePNA:lla.
Juu se on toi soneran homepna nykyään pppoe pohjalla aivan paska p2p käyttäjälle...ite vaihdoin soneran php:n homepna:han 1024/768 ja täyttä noilla kaistoilla kulkee.