NEUVOJA KAIPAAVA!

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by puuliiter, Oct 4, 2004.

1. puuliiter

puuliiter Member

Trophy Points:
    11
    Tällä hetkellä mulla on HomePNA soneran liittymä ja en ole saanu bit tornadoa ta Comettia tai mitään muutakaan p2p- ohjelmaa imuttamaan kunnolla. XP:n oma palomuuri pois päältä, ja palomuurina toimii Sygate. Oon yrittäny puhkoo portteja auki, siinä kuitenkaan onnistumatta. Olen ajanut portin tsekkausohjelman, joka aina ilmoittaa porttien olevan Stealth, eli ilm. NAT on päällä. Lukuisista kokeiluista huolimatta en ole osannut/pystynyt saamaan sitä aukomaan portteja. Kysymys kuuluu: pystynkö ylipäätänsä HomePNA liittymällä avaamaan portteja, vai pitääkö vaihtaa liittymää? Ja mikä olisi kaikkein paras liittymä ajatellen esim. Bit Cometilla tapahtuvaa nopeaa imutusta..?
    kertokaa vinkkejä..

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    ADSL peli ja P2P käyttöön.
    Tod näk noi portit on tukittu jakamosta.

3. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Köyhyydessä tuskaillessa joudun tyytymään Soneran HomePNA hteyteen, mutta minulla toimii P2P ihan hyvin. Oletko katsonut onko sinun yhteydessä NATia ISP:n puolesta?
    http://www.whatismyip.com
    vertaa tota sun koneen IP osoitteeseen.
    start -> Run -> cmd -> ipconfig
    Jos on eri IP:t niin on NAT välissä.
    _X_X_X_X_X_[small]There are no Stupid questions, But there are a Lot of Inquisitive Idiots.[/small]

Last edited: Oct 5, 2004
  4. kulemam

kulemam Member

Trophy Points:
    16
    meikäläisellä sama homma kämpillä homePNA, ja koitin tuota ip-hommelia ja totesin et ainaki mulla on NAT välissä. En mitenkään hirveesti käytä näitä bitcometteja ja tornadoja mut miten sen sais nopeemmaks jos nyt joskus tarvis jotain? siis sen imutusnopeuden...

Share This Page