Tällä hetkellä mulla on HomePNA soneran liittymä ja en ole saanu bit tornadoa ta Comettia tai mitään muutakaan p2p- ohjelmaa imuttamaan kunnolla. XP:n oma palomuuri pois päältä, ja palomuurina toimii Sygate. Oon yrittäny puhkoo portteja auki, siinä kuitenkaan onnistumatta. Olen ajanut portin tsekkausohjelman, joka aina ilmoittaa porttien olevan Stealth, eli ilm. NAT on päällä. Lukuisista kokeiluista huolimatta en ole osannut/pystynyt saamaan sitä aukomaan portteja. Kysymys kuuluu: pystynkö ylipäätänsä HomePNA liittymällä avaamaan portteja, vai pitääkö vaihtaa liittymää? Ja mikä olisi kaikkein paras liittymä ajatellen esim. Bit Cometilla tapahtuvaa nopeaa imutusta..? kertokaa vinkkejä..
Köyhyydessä tuskaillessa joudun tyytymään Soneran HomePNA hteyteen, mutta minulla toimii P2P ihan hyvin. Oletko katsonut onko sinun yhteydessä NATia ISP:n puolesta? http://www.whatismyip.com vertaa tota sun koneen IP osoitteeseen. start -> Run -> cmd -> ipconfig Jos on eri IP:t niin on NAT välissä. _X_X_X_X_X_[small]There are no Stupid questions, But there are a Lot of Inquisitive Idiots.[/small]
meikäläisellä sama homma kämpillä homePNA, ja koitin tuota ip-hommelia ja totesin et ainaki mulla on NAT välissä. En mitenkään hirveesti käytä näitä bitcometteja ja tornadoja mut miten sen sais nopeemmaks jos nyt joskus tarvis jotain? siis sen imutusnopeuden...