mull o uusi psp joka 2.71 ja oon yrittäny laittaa siihen emulaattoreita mutta ne o vaan corrupted kaikki.. pitääkö tälle tähä jotain ennen ku laittaa noita emulaattoreita :O
elikkä siis sul on TA-082 emolevy.. tavallaan se on huono mut sun pitää ladata sille omat ihan omat downgraderit joissa mainitaan että se on TA-082:kkoselle elikkä jos sulla nyt sattuu olee viel se 2.71 FW niin tässä linkki elikkä tässä EDIT: Ja niillä sit on omat riskinsäkki elikkä jos sulla menee psp rikki niin ketään ei ole siitä vastuussa muutakun sinä.. elikkä se on oma päätöksesi haluatko downgradeta psp:eesi vai et..
kiitos!! ainahan kaikessa riskinä o mutt osaakko sanoo yhtään kuinka iso se riski o hajottaa psp ja millä tavalla riskiä vois vähentää...
sille ei kyllä taida löytyä riskiprosenttia tai ainakaan kukaan ei tiedä.. ja sitä ei pysty vähentämäänkään , mutta kannattaa koittaa downgradeta : ) EDIT: ja sitten vain asennat siihen tuon 3.10OE-A:n niin pystyt pelata ladattuja pelejä : ) ps. ja minullakin on noita ladattuja pelejä ainakin 12 ja kaikki toimii loistavasti : ) EDIT: Ja jos haluat tietoa miten ladata niitä pelejä netistä niin senkus laitat uuden aiheen foorumeille
tulivaan semmonen mieleen että saakohan tota psp sitten missä kuntoon jos se ny menee tosta sekasin (mä tietysti maksan kulut).
yritin tota mutt ku sitä kuvaa menee kattomaan nii koko psp menee jumiin ja peleistä ne ohjelmatkaan ei aukee... tai aukee ne mutt sitten 5 sekunnin jälkeen tulee joku virhe juttu... mitähän mun pitäis tehä??