Terve! Äskettäin kun avasin koneeni niin Norton Internet Security-ohjelma ilmoitti kyseisen tekstin NEW NETWORK DETECTED!! Elikkä mistäs tässä on nyt kyse? Mun täytys tehdä jotain valintoja kun tossa on pari "laatikkoa" joissa on seuraavaa: Gateaway MAC id: 00 03 fa...jne Gateaway IP address: 88.113...jne Local IP: 88.133.JNE Domain: elisa-laajakaista.fi JA TOINEN VALINTA-LAATIKKO JOSSA SEURAAVAT VALINNAT: AWAY HOME OFFICE USE CUSTOM SETTINGS Elikkä mitä pitäs tehdä?? Yrittääkö joku saada mun koneen haltuun? Neuvoja otetaan vastaan!
Oot ilmeisesti nypänny modeemistas verkkopiuhan irti jossain välissä? Ei toi oo mitään huolestuttavaa ymmärtääkseni. Mut odota kuitenkin et joku viisaampi henkilö tulee sanoon et asia varmasti on näin.
minullakin kävin noin, ilmeisesti laajakaistan tarjoaja vaihtoi ip:täsi minun kohdalla se oli ainaskin niin.
Eli siis ei aihetta huoleen?? Ja tuosta valikosta valitsen HOME vai? Ihan kotikäytössä on kone ja Elisan-liittymä! Ja minkähän takia sinulla tuo ip-osoite vaihdettiin?
ip vaihtuu aina silloin tällöin jos sulla ei oo kiinteä oso... mulla ylensä buutin yhteydessä kun sammutan myös motukan..