Mitä helvettiä pitää nyt tehdä, olen ajanut kaikki kartalla näkyvät kisat ja valikon kaikki stage jutut,mutta tuskin se peli vielä läpi on,koska en ole saanut kaikkea vielä. Mitä pitää tehdä?
-Haasta kadulta muita autoja kisaan ja voittamalla saat lisää "oikeita" kisoja. -Osta kaikki mahdolliset heebelit autoon että sen pisteet nousee ja saat niitä kuvausjuttuja lisää. -Osta SUV niin ilmestyy muutama SUV kilpailu.
Mulla toi peli loppu 67%:tiin , siinä tuli jokin loppu vastus ja sitten tuli ilmoitus että saan kaikki (tai osan) päivitykset ilmaiseksi. Kartalla ei ollut mitään muita kuin knock out autoja. Suvi kisatkin oli ajettu. Poistin pelin sitten myöhemmin , kun en enää jaksanut ottaa vastaan "katuautojen" kanssa. Mutta peli ei ollutkaan vielä loppu ?!
Ok,kiitos. Sitten vielä sitä että miten saan nämä koodit toimimaan,ajattelin laittaa tämän rahakoodin "regmebaby", mutta mihin?
jule100: peli loppuu vasta kun on 100% Huuzco: Ei hajuakaan, mutta lue sieltä sivustolta mistä sen koodin olet saanut.
Garagen kautta voi ajaa ne loput kisat läpi, eli tallille ja sitten sieltä valikosta muistaakseni World Map ja sitten sieltä kisoja selaamaan mitä ei ole pelattu läpi. Sitten uudessa kisassa aina restart ja sitten vasta tosissaan kisaamaan jos haluaa rahaakin noista voittaa.
Jaahas... että näin. Olen poistanut jo pelin tilan puuttetta ehkäistäkseni. Mutta kai sen "aika" äkkiä pelaisi takaisin samaan tasoon. Heh.. Aiemmin Nortoni tilttasi niin pahasti , että päätin formatoida koneen ja ainoa mistä en muistanut ottaa varmuus kopioita oli juuri NFSU2. Tietysti savegamit oli ceellä käyttäjä kohtaisen kansion alla , silloin hävisi 32% pelistä. Tosin pääsin takaisin noihin lukemiin suhkot nopeasti , kun oli jo oppinut radat ja hyvän "ajotyylin". Mutta , jyrkkä ei koodeille.
http://bernie.webtheon.com/archives/2005/01/10/tracklist-for-nfsu2/ ei ole Paris to Berlin:iä EA Trax tuohon peliin ainakaan laittanut.