Eli missä on vika autot ovat ihan valkoisia kun pelaan? vaikka oon yrittänyt säätää värejä tuolta paint kohdasta..
uusin verisio pelistä löytynee EA:n sivuilta.. Se asennus ohjelma kyllä ilmottaa (luultavasti) jotain jos sulla on jo uusin versio..
justjoo.. En itekkään löytäny EA:n sivuilta mitään.. =) http://peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/urheilu-ajopelit/ N:n kohdalta valkkaat joko euro tai usa version päivityksen.. Jos ei korjaannu niin sitten varmaan näyttiksen ajurissa/asetuksissa vikaa..
NFSU2:ssa on Käynnistä-valikon ohjelmat hakemistossa (pelin alihakemistossa) "Check for update" -linkki. Sieltä löytyy mahdolliset patchit.
Juu voipi olla näyttiksen ajureista kiinni Mutta kyl mulla uusimmat pitäis olla :/ Mitä tuolta näyttiksen asetuksista vois olla pieles?
aa = varmaan anti aliasing ja af:ää en nyt saa mieleeni.. mikä näyttis sulla muuten on? EDIT: af = anistrophic filtering (kirjotinkohan oikein )
Tuollainen välilehti. Ja itse undergroundin asetuksista löytyy vielä muistaakseni oma AA asetus sieltä graphic optionsista.
Ihan ensiksi on pakko sanoa, että kun Underground 1 tuli pc:lle ja pelasin sitä silloisella koneellani niin samantyylistä ongelmaa pukkas. Ja arvaapa mitä. Koneeni powerissa ei ollut tarpeeksi hepottia ja emolevy kärähti. On kuitenkin todennäköistä, että tämä on näytönohjainajuri ongelma, mutta kuitenkin päivitä kaikki mahdolliset ajurit, bios/näyttis/ääniajurit(näytönohjain)directx... jne... Ihan vaan muutenkin on hyvä pitää tietokone päivitettynä, niin ongelmia harvemmin ilmenee. Tosin tuo näytönohjaimesi alkaa olla jo aika "patu" joten kannattanee harkita uudemman hankkimista. Aika raskasta grafiikkaa siinä UG2 pyörii.