niin kun mä pelaan sitä sitte me meen ajaa kilpaa aina jotakin niin siinä on et lataa mut vaikka ottaa 10 minuuttia ei tapahu mitään.tätä tapahtuu aina joskus joskus eitiedättekö mitä vois tehä???
Jos kautta kun peli alkaa nykimään mene Windowsiin painamalla Alt pohjassa Sarkainta ja kun mennyt sinne työpöydälle, paina taas peli esille (Alt + Tab/Sarkain). Sarkainnapissa (sanotaan myös tabulaattoriksi) kaksi nuolta eri suuntiin, löytyy Caps Lockin yläpuolelta, Alt löytyy välilyönnin vasemmalat puolelta. Nykiminen saattaa johtua siitä että on liian iso resoluutio, NFSU2 nimittäin syö tehoja koneesta tai sitten sullon taustalal muutama ohjelma liikaa päällä.
no mulla on ne resoluutiot täysillä ja muutkin asetukset mut se välillä toimii ihan oikeen et se lataa 1-2 sekunnnissa aina kun siirtyy esim.circuittiin ja pois mut joskus se tosiaan jää ettei se mee eteen päin mut mäpä laitan niitä huonommaksi.minkälaiset asetukset ois hyvät?
tiiättekö te et pitääkö olla laiteiston valvoja että voi pelata need for speed:ä?? voisko sé olla syynä kun en ole laitteiston valvoja tässä.
Voi säilyttää. Siirrät vaikka ennen itse pelin poistoa tallennus tiedostot pois sieltä nfsu:n kansiosta, ja sitten kun on uudelleen asennettu niin takaisin