NFSU 2 pelistä pari kysymystä?

Discussion in 'PC:n pelit' started by Juputi, Sep 4, 2005.

1. Juputi

Juputi Guest

Eli ois pikkanen puluma, miten pystyy haastaamaan muut autot kisaan "careen" pelimuodossa? Ja mitä siellä pitää yleensä tehdä, et saa rahaa jne? Olen pari päivää ajellu vaan kaupunkia ympäri, mut ei oiken nyt järki sano, et miten pystyy kilpailemaan muita autoja vastaan ja rahaa hankittua Huh Ja miten pystyy vastaamaan puheluihin, kun ruudun vasempaan yläreunaan tulee puhelimen kuva? Jos joku jaksa/kehtaa, niin olisi kiva jos antaisit neuvoja, niin pääsin eteenpäin pelissä, kiitos.

2. Juputi

Juputi Guest

PC peli siis kyseessä.

3. jonir21

jonir21 Regular member

Trophy Points:
    26
    taitaa olla ku on pc alueellakin.

en just muista pc version näppäimiä mutta etkö voi optionssista katsoa/säätää että mitkä näppäimet tekevät mitäkin, tai sit otat ohjekirjan käteen ja katot sieltä.

4. Ripe54

Ripe54 Regular member

Trophy Points:
    26
    M:stä tulee kartta esiin.. Kato sieltä niiä eri värisiä renkaita, ja aja semmoseen kohtaan. sieltä pitäs löytyä semommonen kuvake ja sen kohdalla kun painaa enteriä niin kilpailu alkaa...

5. Tabulator

Tabulator Guest

eli kun painat Tabulatoria niin saat ne viestit näkyviin. puhelut tulee mulla ainakin suoraan korviin kun on kajarit päällä ja kun rupee se puheluvalo vilkuun siellä ylälaidassa. autoja pystyt haastaan, kun näät sieltä kartasta niitä muistaakseni oranssin värisiä nuolia ajat sellaisen kiinni ja kun olet tarpeeksi lähellä tulee yläkulmaan sellainen erikoismerkki. silloin painat Enteriä ja silloin pitäisi tulla ruutuun tieto et takaa-ajo on alkanut..Selvensikö yhtään? niin joo ja itse olet kartassa vihreä nuoli.

6. nrautava

nrautava Guest

Sori vastattiin jo.

Toi haastaminen tais olla niin helppoa kun ajat lähelle sitä "vastustajaa" ja painat enteriä.

Last edited by a moderator: Sep 8, 2005
  7. JANNE300

JANNE300 Member

Trophy Points:
    11
    ja viestit saa kun painaa f3

Share This Page