siis kun alan pelaan ja haluun pelata netissä en pysty pelaan peli oli kaverilla lainassa ja se sano että se pysty pelaan netissä aivan hyvin
luulempa että oli. Ps. koita seuraavan kerran vähä panostaa tohon tekstiin ku ei meinaa saada ongelmasta selvää
No jos kaverisi pelaa netissä sun CD tunnuksella, niin sun ihan turha yrittää. ei kannata jaella niitä tunnuksia... tekikö kaverisi itselleen uuden käyttäjä tilin, vai miten toi peli toimii netissä?
joo teki se uuden käyttäjän mutta mä tein ensiks omalla koneella. Mutta tää vika ilmeni jo ennen kun se oli mun kaverilla lainassa.
Mitähän se peli valittaa kuin koittaa mennä pelaamaan nettiin? PS. Vähennä kuvamäärää allekirjoituksessa.
se yrittää muodostaa yhteyden nettiin mutta se ei onnistu. ja sitten se menee takas siihen valikkoon ei se mitään valita
Itel oli vastaava ongelma wowin kanssa. Mut seki ratkes siihen et mulla oli peerguardian asennettu ja se bloggas kaiken mahdollisen blizzardin.. Jos sul o peerguardian asenettu niin kannattaa disabloida se siks aikaa ko koitat men pelaa nsfu nettiin
Mites jos kaveris on asentanu sen omalle koneelle ja laittanu crackin sekä vielä käyttää sun cd key:ä. voisko johtua siitä ?
ei se ainakaan viimeks ollu laittanu ja se poisti sen pelin sitten kun oli palauttanut.Niin sillä ei oo enää sitä pelii tietsikalla ainakaan multa.