Mul on NHL 2005 koneel 1 levy(n. 700 megaa), 2 levy (n. 500 megaa) bin. tiedostoina. Sekä myös serialkeyt. Miten saan pelin toimii?
-Käynnistä D-Tools (käynnistyy kellon viereen) -Hiiren oikealla valitse "emulation" ja "all options on" -Sen jälkeen "virtual cd/dvd-rom" ja "set number of devices", tässä tapauksessa valitse "2 drives" -Mene samaan "virtual cd/dvd-rom" valikkoon "device 0" kohdalle ja valitse "mount image" -Mene kansioon jossa on änärin .cue tiedosto ja valitse se -Tee sama "device 1" kohdalla, mutta valitse se toinen NHL:n .cue tiedosto Kun "mounttaat" cd1:n .cue tiedoston asennuksen pitäisi käynnistyä.
Sori... No ei tääl nyt niin paljoo ainakaa... Sain asennettua, kiitos... Mut nyt se ilmottaa et laita CD-rom asemaan, pitääks mun nyt polttaa ne tiedostot levylle vai?
Onko sääntöjen rikkomista jos neuvoo miten asentaa .bin tiedostona olevan ohjelman koneelle? Samalla tavalla tuo koko p2p palsta on sääntöjen rikkomista, aika harva täällä käyttää p2p verkkoa muuhun kuin laittomien kopioden lataamiseen ja jakamiseen.
@Limasika: Oikein pilkunnussija, vai? Newbie, well what can you expect Anna nyt olla jo. Ei sun tätä samaa asiaa tarvi jauhaa joka vitun viestissä. Alkaa kyllästyttämään... No, kaveri pääsi nyt kuitenkin eteenpäin..
On jos ei mainitse, että on itse ottanut varmuuskopion ko. pelistä ja yrittää sitä saada toimimaan. Imuutin pelin ei toimi, auttakaa plezzzzzzz otsikot on hanurista, ajattele nyt vaikka seuraavaa: Mies sanoo sulle kadulla: Moi nyysin tän auton, tuuks vähän työntään, että saan sen käyntiin, tai Moi autoni ei oikein vissiin pelaa, tulisitko vähän työntään että pääsisin liikkeelle. Kumpaako kaveria sinä auttaisit. Pitää esittää asiat oikealla tavalla niin apuakin heruu, vaikka vähän "narraisikin"
Nyt en ymmärtäny. Oonko tästä asiasta puhunut jossain viestissä? Se on hyvä kun täällä on tälläisiä käyttäjiä jotka ovat aina niin vitun perillä asioista. Sun on ihan turha alkaa naamaas aukoon mulle tai muillekkaan koska et ole mulle paskankaan arvoinen.
Pave 88 jos sulla kerta on bin ja cue niin kai sulla on semmonen info tiedosto(semmonen tietokoneen kuva)jos ei oo niin hommaa se . meet sen päälle ja oikeen puolen nappia hiirestä ja avaa sovelluksessa notepad...ton jälkeen jos et saa asennettua niin poista imaget ja mee nurkkaan häpiään.
Nyt siihen vaa tulee et aseta oikea Cd-Rom asemaan jne., mitä pitää tehdä? Poltin 1 levyn imagen levylle, mut se ei hyväksy sitä...
ja sen no-cd cräkin mukana ei sit muka tullu asennus ohjetta(INFO)?eiköhän se yleisesti mee niin et kopioit kräkin ja liität sinne mihin oot pelin asentanu,ja korvaat siellä olevan tiedoston...lue ne infot