Niin minun käsityksen mukaan tässä uusimassa änärissä pitäisi olla suomenkielinen selostus sm-liiga peleissä,mutta ei mulla kyllä oo sitä???Pitääkö se ite pistä jostain?
Onko äänet jäällä päällä? Kato pelin asetuksista. Jos äänet jäällä on valittuna ei selostus toimi? Vai onko englanninkielinen selostus..
En minä löydä kyllä mistään asetuksista semmoista,että vois vaihtaa kieleksi suomen...Voisko se johtua siitä niin kuin "lam0r" sanoi,kun olen asentanu päivityksiä hockeyrevolutionista,ei sen kyllä siitä pitäs johtua.
noi päivitykset laittaa takas englannin kielisen selostuksen.. laitan linkin mistä saat suomen kielen takas kun kerkeän.
http://esa.1g.fi/.piilo/fhr06_selostuskielen_vaihtaja.rar Pura NHL06-asennuskansioon (esim. C:\Program files\EA SPORTS\NHL06) ja tuplaklikkaa "selostus_suomeksi.bat" -tiedostoa. Englanninkielisen selostuksen saa takaisin klikkaamalla "selostus_englanniksi.bat" -tiedostoa. HUOM! Toimii vain euroversioissa, joissa on suomiselostus vakiona!
koita mennä pelaa niin, että meet sinne nhl kansioo ja siel on se pikakuvakkeen kuva, painat siitä ja meet pelii.
Siis kyllä se menee siihen itse peliin,mutta kun alan sitten siellä pelaan ottelua niin se nakkaa windowsiin...??
hmm. .eipä oo itsellä ollu tollasta ongelmaa.. koita asentaa uusimmat päivitykset ja sit toi selostus uusiks.
hei. nyt tuli itelle sama ongelma. sitten painel vaan sielä nhl pää hakemistossa niitä kaikki .bat tiedostoja ni alko taas toimii . eli paina kaikkii niitä imgbig vai mitä kaikkii niit nyt on D
Ookkei...pittääpä kokeilla EDIT: Eipä alkanu pelittään. Voisitko kertoa mitkä kaikki siellä on niitä .bat tiedostoja? Tai mitä itse painelit.
mä painoin: ImpBIG_DatabaseBob, genbhnhl, ImpBIG, FHR06_Asennus, BHimportV2 noita painat jokasta ja koita pelata..
Ei kai mulla edes oo noita kaikkia siinä...puuttuu ImpBIG_DatabaseBob, FHR06_Asennus ja BHimportV2...hmmmm??