Nhl10 pahimmat bugit

Discussion in 'Xbox 360' started by supersuom, Jan 13, 2010.

1. supersuom

supersuom Member

Trophy Points:
    11
    Millaisia bugeja olette huomanneet nhl10 ssä?

Itse olen nähnyt seuraavanlaisia:

1. Luistelen omaan päähän ja maila menee kiekon kansaa omaan maaliin --> ei maalia! Käynyt useita kertoja

2. Kiekko maalissa ei maalia

3. Loukkaantunut ukko jää luistelemaan vaihtoaition laitaa vasten.

4. Mailat menevät laitojen läpi.

5. Taklaan selvästi huti, mutta toinen kaatuu silti ja vielä loukkaantuu!

Tällaisia bugeja olen huomannut. :)

2. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    jaahas, itelläni on 07 versio ja tuo bugi lista voisi olla minun kirjoittama, näemmä hyvin ovat kehittäneet peliä.

tosin tuohon voisi vielä listäs: kiekko maalin takana vihollisen hallussa --> menee verkosta läpi ja tulee maali. käynyt joku ~10 kertaa.

3. fucktard

fucktard Regular member

Trophy Points:
    26
    no itellä 08:ssa pahin oli kun jouduin kahden miehen alivoimalle ja jäähyt ei loppunut ollenkaan :D tekivät useamman maalinkin mutta kolmella miehellä jouduin pelaamaan

4. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Trophy Points:
    26
    Nuita grafiikka virheitä on paljon, mutta niistä en ole jaksanut välittää kun maalit mitkä minä teen niin on yleensä niin hienoja että niissä ei ole grafiikkavirheillä sijaa :D . mutta asiaan.
    1. Erikoistilanteissa, lähinnä yv, on lähes mahdotonta voittaa vastustan b-pisteeltä aloitus vaikka kuka olis aloittamassa, esim. joe thortonilla ei voita millään vaikka siellä olisi vastassa joku pakki.

2. en tiä onko bugi vai ominaisuus mutta pelaajien väliset erot on liian pieniä.

3. maalivahtien tekoäly on edelleen huonoa vaikka parantunut paljon viime vuosista. Esim. poikittais syöttö hyökkäys alueen keskellä -> mokke jäissä perhos asennossa (kun syöttö lähtee), haluais nähä kuka mokko noin tyhmän ratkaisun oikeesti tekee.

4.rankkari kisassa vieras pelaajat luistelevat ja harhauttavat nopeaamin kuin koti pelaajat, kokonaisuudesta välittämättä.

siinä nyt pahimmat mitkä mieleen tuli + turhaa ja sekavaa tekstiä :D

5. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    en kyllä voi mitenkään tajuta miten peli josta on tullut lähes 20 osaa voi olla näin julmetun buginen :D

ja tuli muuuten tässä mieleen erä ratki riemukas bugitus. kaverin kanssa oltiin pelattu maailman cup tai joku vastaa suomella läpi, sitten oisko ollut about viimesiä otteluita niin oli ruotsi vastassa. voitettiin niin palkintojen jaossa bugitti tekstuurit ja eräs hurri otti pokaalin sekä poseerasi suomalaisten seassa :D

Share This Page