Nierle Media

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by weirdfell, Feb 1, 2006.

1. weirdfell

weirdfell Regular member

Trophy Points:
    26
    Heissan kaikki!
    Olen lueskellut tältä foorumilta tuosta firmasta ja aikeissa tilata.
    Mutta kuitenkin haluan infoo enemmän mitä olen lukenut , koska en vaivaudu laittamaan rahoja maailmalle jos ei ole kunnon takuita.
    Tuossa tilinumeron IBAN hommassa kävin itse Bankissa "Nurdea" kysymässä neuvoa "ammattilaiselta" mutta taisi olla kesä-apulainen.
    Voisiko saada selvyyden,että tuleeko tilaus-summan lisäksi jokin Bankki-maksu lisäksi ja jos tulee ,niin minkälainen, ja mihin se perustuu.
    Toiseksi: Kun olen lukenut,että tilauksista on puuttunut tai muuten vajaita lähetyksiä, niin mihin osoitteeseen laitan kysymysmerkin suomalaisittain :)

Ja kolmanneksi en tainnut nähdä siellä (korjatkaa ihmeessä näkövammani )saitilla yhtään 100 kpl Verbatim DVD+R 16x cakeboxii
    kaikkee muun-oloista kyllä ja Verbatimit oli muihin nähden jonkin verran kalliimpia sielläkin ja vaikka missä .Miksi näin muuten on? onko Verbatim kuitenkin laatulätty ?

2. blade81

blade81 Active member

Trophy Points:
    66
    Jos Verbatimeja mielit, niin miksi mennä kalaan merta edemmäs. Verkkokauppa.com myy ko. lättyjä käypään hintaan.

3. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Trophy Points:
    26
    VERBATIM on MELKEIN aina laatulevy.

Tilaussumman lisäksi ei tule mitään muita maksuja, kuten cdrohlingesta tilatessa romahtaa verot..

Ja suomalaisia ei puljussa ole ketään saksaksi asiointi onnistuu parhaiten ja englannilla myös pärjää. jos tulee vajaita tilauksia niistä on yleensä selosteessa mainittu ja ilmoittavat että lähettävät myöhemmin.. negatiivisiin viesteihin heitä kohtaan jättävät joskus vastaamati.. mutta ku hetken pommittaa niin kyllä ne alkaa sit vastaileen. LIVE HELP/sähköposti on paras tapa ottaa yhteyttä heihin.

Ja siellä on paljon oheistuotteita kuten koteloita, cd-tarroja ym. myös halvalla...

Kolmas tilaus on toimituksessa ja hyvityksiäkin on viallisista tuotteista tullut seuraaviin tilauksiin ja kaikki on onnistunut.

Minä voin suositella, mutta kun aika aralta vaikutat niin pelkissä verboissa käänny viron VERKKOKAUPPA.EE kaupan puoleen, koska 100 pakkauksen ostaja saa ilmaisen Rasvattomien popcornien valmistuskoneen arvo yyli 60euroa ja levypakkaus maksaa 47.9euroa...

;D tulipa pitkä viesti..

4. blade81

blade81 Active member

Trophy Points:
    66
    Juuri tuota Verkkokaupan suoratoimitusmyyntiä itsekin tarkoitin.

Share This Page