Nierlen halpis ridiskit 2x

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by alineba, Dec 29, 2005.

1. alineba

alineba Guest

onko kuinka kokemusta...
    kaveri kun ylisti nämä maasta taivaaseen ja lankesin ansaan ja tilasin puoliksi 100kpl:n cakeboxin, tuloksena viitisenkymmentä tuopinalusta

siis kun noissa on ihan silmin nähtäviä pieniä naarmuja pinnassa.. jotain tahroja pinnassa, täpliä sisällä... 10 kokeillusta pari vain poltti läpi ongelmitta joista toinen ei kuitenkaan data vertificointia-läpässy, toinen läpäs
    levyllä polttojälkikin on niinkuin siellä olisi useita eri sessioita

kaveri taasen sano ettei hänellä ole ollut ongelmia tosin ei koskaan oo sitä datan tarkistusta kokeillutkaan eli olettaa sopii että hyllystä voi löytyä läjäpäin vajavaisesti toimivia levyjä..

kellään muulla kokemuksia..

itsellä aikasemmin ollut tuffdiskin 4x ja mirrorin 8x dvd-r aihioita ja mirroritkin kyllä onnistuivat hyvin ovat vain ronkeleita aseman suhteen eivätkä toimi ollenkaan kotisoittimessani eikä toisen koneen DVD-asemassa, Tuffdiskeissä ei ole minkäänlaista ongelmaa ilmennyt, meinasin nytkin ostaa niitä mutta kaveri onnistui erehdyttämään noihin Ridiskeihin

entäs kuinka nierle suhtautuu tälläisten reklamointiin..

mitä aihioita suosittelette hyvinä hinta/laatusuhteiltaan, noi tuffdiskit ainakin mulla osoittautu hyviksi

Last edited by a moderator: Dec 29, 2005
  2. PjotrT

PjotrT Guest

Jos otat asiallisesti Nierleen yhteyttä ja kerrot ongelman, niin uskonpa että hyvittävät levyt seuraavassa tilauksessa. Mutta silloin sinun pitää lähettää heille se "kuitti" joka tuli paketin mukana, esim. skannaat sen. Tai minulta ovat sen asiallisesti ainakin pyytäneet ja niin olen tehnyt. Mutta kysy heiltä ainakin asiasta. Luulen että pääsette yhteisymmärrykseen.

Hinta/laatu-suhteeltaan parhaita levyjä en uskalla edes arvailla kun en tiedä asemaasi. Mutta itse maksaisin ennemmin hieman enemmän hyvistä levyistä kuten Philipsit tai Verbatimin (huom. ei kaikki verbatimit). Tämä on toki minun mielipiteeni mutta itse maksan enemmän mieluummin hyvästä kuin lähden arvailemaan levyjen kestävyyttä/toimivuutta. :)

3. Ezzet

Ezzet Regular member

Trophy Points:
    28
    Levyjen laatu taitaa heittelehtiä, koska itselläni ei ollut mitään hankaluuksia Ridisc Grade AAA+ cd-r -levyjen eikä dvd-levyjen kanssa. Myöskään Prodyen kulta-levyjen (cd-r/dvd) levyjen kanssa ei ole ongelmia ollut. Ainoat poltto- sekä lukuongelmat ovat ilmenneet Verbatimin levyjen kanssa. Tämäkin taisi johtua vain omasta laitteesta, kun kaverit eivät valittaneet lainkaan.

4. PjotrT

PjotrT Guest

Prodyet ovat itselläkin toimineet hyvin (tosin olen kokeillut vain cd-r) siis nuo kultaiset. Mutta pitää muistaa että on niitä Verbatimejakin huonoja... mutta hyvät Verbatimit taas ovat hintansa veroisia.

Oliko kyse noista Ridiscin levyistä jotka maksaa 19.99€ 100/kpl?

5. alineba

alineba Guest

nyt en juuri läytänytkään enää kysesiä levyjä nierlen sivuilta lienevät loppuneet... mut olivat silloin 21.99/100kpl cakeboxi.. eli RiDisk DVD-R 2x...

kaveri kyllä aiko lunastaa multa noi levyt omaan käyttöön mitkä ostin eikä "halunnut" nähdä vaivaa reklamoida.. no tapansa kullakin kun tosiaan on levyissä jo valmiiksi naarmuja ja roiskeita ja muuta ihmeellistä sälää..
    mut jäänee kokematta kuitenkin nierlen suhtautuminen ongelmiin... siis kun silminnähtävästi vika ei ole pelkästään hardwaren yhteensopivuudesta vaan valmistusvirheestä..
    itse kyllä jo periaatteen vuoksi olisin ottanut yhteyttä nierlelle, mut kun tilaus tehtiin kaverin nimellä minkäs teet.. kukin tekee rahoileen mitä parhaaks näkee
    olisi jälleen vain pitänyt uskoa itseensä kaverin vakuutteluista huolimatta että halvin ei oo hyvää tai ees käyttökelpoista....

no virheistä oppii...

6. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse olen ostanut tuolta: http://www.wesellcd.com
    seuraavia levyjä: VERBATIM DVD+R levyjä, nopeus 16x
    Hinta ei päätä huimaa: 50kpl maksaa 24.50€

Ja ovat luotettavia: Olen polttanut karvan alle 500 tuollaista DVD-levyä ja YKSI AINOA on mennyt vituiksi! Polttonopeutena olen käyttänyt 4-16 ja x16:sta polttaessa omalla koneella menee aikaa noin 3.5-4min! Ja toimii TÄYDELLISESTI!

Älkää tilatko mitää pilipali levyjä, niistä ei tule kuin itku silmään!

Ja kun tilaa tuolta http://www.wesellcd.com niin ne maksetaan vasta postiin noudon yhteydessä, ja niillä on kaiken lisäksi NOPEA toimitus!

Tyytyväinen polttaja..

Last edited: Dec 30, 2005
  7. milluutus

milluutus Regular member

Trophy Points:
    26
    Postikulut on vaan niin törkeen kalliit...

8. 621

621 Regular member

Trophy Points:
    26
    Last edited: Jan 28, 2006
  9. guRu

guRu Member

Trophy Points:
    11
    hahha sulla suht paska säkä varmaanki, ite tilasin Nierlestä 150kpl DVD+R & 150DVD koteloo ja hyvin on toiminu kaikki levyt tähän asti ilman ongelmia..

Share This Page