Paketti tuli. Polton tulokset X-boxin philips-asemassa: Huyndai DVD-R 4X -> Ei toimi (ei edes tunnista levyksi) Ritek G04 DVD-R 4X -> toimii hienosti! (ei yllätys, onhan tuota kehuttu...) Prodye DVD+R levyn tunnistaa peleissä mutta tilttailee satunnaisesti! XBMC:llä leffoja katsellessa samaiset DVD+R levyt toimivat moitteetta? Onko kellään vastaavia kokemuksia, tai osaa selittää mistä johtuu? Sama laserihan sitä lukee peleissä ja leffoissa???
Sama laaserihan siellä lukee molemmissa tilanteissa. Minulla on myös noita Prodyen DVD+R 4x levyjä. Oma ToshibaSamsung asema lukee niitä hyvin. Sitten taas Medianca merkkiset DVD+R 1x-4x levyt eivät toimi ollenkaan omassa asemassani. Voisit kokeilla polttaa noita Pridyen levyjä 2.4x nopeudella. Itse käytän kyseistä nopeutta koska asemani ei nopeammin Prodyen levyille polta onnistuneesti. Pitääkin seuraavaksi ostaa Ritekin levyjä jos ne kerran ovat laadukkaita.
Bulkbagin 4x:t, en tiedä onko enään edes myynnissä heillä.. Eivät toimineet sitten lainkaan. Duuniin tilattiin 300 kpl ja noin ~40 toimi.
>Voisit kokeilla polttaa noita Pridyen levyjä 2.4x nopeudella. Jep! Olen polttanut kyseiset prodyet 2.4x vauhdilla ihan säkälläkin Oma NEC-2510 ei anna polttaa kyseisiä levyjä 4x, ehkä biossin päivitys auttaisi.
Lasketaanko Ritekit halpiksiksi? Niitä kyllä voi suositella huoletta, kaikki -R:t joita Ritekiltä olen kokeillut ovat toimineet. G05-erä tunnistui kylläkin nopeuden suhteen väärin (ne oranssi-punaiset levyt...), mutta toimivat silti hyvin. Eräällä kaverilla ei kuitenkaan DVD-soitin niitä hyväksynyt, muut miinus-levyt kylläkin. Alkuaikoina tilasin jonkin verran nimettömiä halpiksia, mutta niistä useat eivät toimineet jossain alustalla (XBOX/PC/DVD-soitin), ja joistain tuli lasinalusia turhan usein. Tulevat pidemmän päälle kalliimmiksi kuin merkkilevyt, joten ei voi suositella...
Hieman offtopic, mutta Lidl:n myymät Octron-levyt näkyy myös olevan Ritek G04 ja hyvin on DVD-R toiminut.. joskin kalliita