niistä nero 7 teksteistä

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by samonoi, Nov 20, 2005.

1. samonoi

samonoi Member

Trophy Points:
    16
    kun halusin nyt ne kiinteet tekstit nero 7 avulla polttaa elokuvaan niin joku jo mua neuvo et räplää jotain raw video asetuksia ffdshow:sta kun ei se nero ottanu niitä tekstejä mukaan. ja nythän siinä kävi niin etten ainakaan osannu. voisko joku tarkentaa. löysin ffdshow video configuration kohalta miljoona vaihtoehtoo mut mikä se niistä ois? hjälppa mei!

toyota corolla
    1 kaasutin
    4 x m+s
    2 bittinen cd soitin
    plyyshit
    tilttiratti :):):):)

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. samonoi

samonoi Member

Trophy Points:
    16
    kiitoksia paljon! mutta viitsitkö vielä tarkentaa että mistä kohdasta löydän ton "allow all" hommelin. oon vissii vähän "hidas" :)

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Codecs > Raw video > Allow all
    pitäisi olla sama kohta, Screenshotit vaan eri versioista.

5. Aragorni2

Aragorni2 Guest

Oon yrittäny kanssa saada noita tekstejä tollei, mutta ku mikään ei tunnu auttavan. Koneessa on asennettuna pelkkä ac3-filter ja ffdshow.
    Oon käynny kaikki viestit läpi, mitä oon haulla löytäny, mutta ei ole ratkaisua löytyny. Oon saanu tekstin näkymään, kun oon valinnu Subtitles valikosta suoraan sen tekstitys tiedoston, mutta sillon se menee ihan omia aikojaan(eka teksti näkyy ruudulla ainakin 20 sekunttia). Nimet ovan samat ja tekstit on ollu sekä .sub että .srt. Vanhassa nerossa on toiminu ihan loistavasti, mutta se tekee huonompaa kuvanlaatua kuin uusin. Sillä on ffdshown kanssa näin: Subtitles->search in(se kansio)ja heuristic search+watch for file changes. Tällein oon käyttäny esim kun oon muuttanu 4 sarjan jaksoa DVD:ksi.

Jos sulla Agent_007 toimii tämä systeemi, niin voisitko tehdä pienimuotoisen ohjeen, että miten tämän saisi toimimaan? Tai muuten vaan neuvoa? Olisi suuri apu varmaan muillekin.

Share This Page