Tuosta kamerasta olisi ihan peruskysymyksiä, eli onko tuo riittävä peruskäyttöön ja paljonko tuosta kannattaisi maksaa käytettynä? Oma digikameratuntemukseni on pienehkö, kotiväen HP Photosmart (en muista mallia, mutta 5 mpix on) olen kokeillut valokuvata asetuksen ollessa 1 mpix ja olen ollut ihan tyytyäväin, eli kai nuo 2.0 mpix riittää ihan hyvin jos omaksi iloksi kuvailee? Kiitos vastanneille. EDIT: Kulkeeko tuo kätevästi mukana? En ole nähnyt tuosta kuin kuvan ja sen perusteella se oli kyllä kohtuu pieni, mutta onko herkästi särkyvän olonen tms. ?
Taitaa olla vähän vanhempi kamera kyseessä eli kovin montaa kymppiä en itse ainakaan maksaisi. Pari vuottakin vanhat ja käytetyt kamerat saattaa hajota millon vaan, tai kestää vielä monta vuotta, mutta itse en ottaisi turhaa riskiä, kun vähän reilulla satasella saa ihan perus näpsimiseen sopivan kameran. Ja oon sitä mieltä, että kameralla ei kannata kuvata huonompi laatusia kuvia, kun mitä sillä mahdollisesti pystyisi kuvata. Eli siis jos kameran paras tarkkuus on 5 mpix, ni ei kannata kuvata 2 mpix kuvia, koska se hädintuskin riittää kymppi-kokoisten tulosteiden tekoon.