Ei ehkä paras mahdollinen otsikko, mutta aloittelija saa anteeksi, vai mitä? Mutta asiaan. Voiko DC++:lla löytää henkilön nimimerkin perusteella? Eräs imutus jäi kesken, latausjono tyhjeni(DC++ katkesi), enkä löydä tuota tiedostoa keltään. Hubi, jossa tämän tyypin olen nähnyt, nosti jakorajaa, enkä pääse enää sisään. Vinkiksi kelpaa myös, miten saan tuon keskeneräisen tiedoston takaisin latausjonoon. Tiedosto siis kaksiosainen, öh, siis, on olemassa CD1 ja CD2, ykkösen olen imuttanut jo, kakkonen vielä kesken. Pahoittelen sekavaa tekstiä, en osaa näitä termejä. Enkä varmaan muutenkaan ole mikään ruudinkeksijä .
Et voi hakea henkilöä mut voit mennä DOWNLOAD QUEUEen ja painaa oikeella Sen CD2:n kohdalle ja valita -SEARCH ALTERNATIVES-. Seuraavaksi seacrh-ikkunassa olevista kohteista valitset yhden (tai vaikka kaikki) ja painat oikella. Sitten valitset että DOWNLOAD TO ja sitten valitset sen keskeneräsen CD:n. Ja ohjelman pitäis automaattisesti jatkaa latausta siitä mihin se jäi. Jos muka elokuvaa ei löydy keltään muulta niin sit auttaa vaan koittaa hakeutua uusille hubeille, jos sekään ei auta, niin onhan nuita kauppoja.. =)
Rauhis: Hui, joku laki-hommeliko (selkeä kysymys)? Mä yritän muistaa. Jospa joku vois muokata tuota viestiä...? (Joo, tajusin just että voin tehdä sen itsekin) Mazanzi: Download Queue (siis tuo Latausjono) on ihan tyhjä. Kun piti katkaista tuo DC++. Se on aina ennenkin tyhjennyt katkeamisen jälkeen. Kokeilin englannin kieliselläkin (joo, mulla on molemmat...tosi järkevää...). Onko mulla joku liian vanha versio? Pitääkö DC++n olla _aina_ päällä, että keskeneräiset saa loppuun imutettua? Mikä on tuo "Tuo latausjono NMDC-ohjelmasta" (Tiedosto-valikossa) Mä taidan olla aika toivoton tapaus. Koittakaa kestää, häiriköin täällä varmaan useamminkin... (Jos ette potki pihalle kun käytän laittomia (?) sanoja )
OK. Sori etten lukenu viestiä tarpeeks tarkkaan, mun moka. Sorry!! Ei sitä sit enää saa takas, sun pitää lataa se filu uudestaan.