Eli paljonkohan on arvoa noin avaamattomalla ja alkuperäisellä nintendo 8 bit pelikonsolilla, paketissa tietty super mario/ duck hunt, valopistooli, ohjaimet yms. Alkuperäinen laatikko, avaamattomat muovit päällä. Ostettu 80 luvun lopulla, kun eurooppaan ilmesty. Miettiny myyntiin laittoa. Itse noista hinnoista oikein tiedä, kiva saada suuntaa antavaa tietoa.
Tarkista huuto.net tosin avaamattomia löytyy todella harvoin...ehkä voisit laittaa huuto.nettiin myyntiin väh. sillä 400e hv:lla?
sain se joululahjaksi kun olin ipana, enkä ollut kuulema tykännyt siitä, siks se on jäänyt lojumaan porukoille. Eikä sitä ole tullut koskaan revittyä muoveista pois...nyt se minulla kotosalla odottamassa seuraavat parikymmentä vuotta arvon nousua...onneks ei ole tullut avattua sitä...
Näin olen kuullut sanottavan että rautaan ei pidä rakastua.. En kuitenkaan lähtisi tuota hukkaamaan, jos todella on näin että se on avaamattomassa paketissa. Mitään se ei siellä varaston nurkassa pyydä kuitenkaan. Voihan tästä filosofoida vaikka ja kuinka. Jotkut muovimallarit, "koottavien tekijät", kokevat pyhäinhäväistyksenä sen että pari-kolkytävuotta vanhaan rakentamattomaan pienoismalliin mennään kajoamaan, toiset taas ovat sitä mieltä jotta rakennettaviksi ne on tehty jokainen. Pidä se, älä myy. Oma MSX, jota tuli tahkottua juniorina riittävästi, on tallessa kans. Rinnalle haalin taannoin saman aikakauden videotykin, josko ne joskus tulis naitettua ja kokeiltua Maze of Galiousia riittävän isolta kankaalta. "I can see pixels here" saattaa Arvin suusta kyllä kuulua silloin
On kyllä naurettavan kallis tuo nes matolaatikko. Ihan päähän ottaa. No, onneksi on emulaattori ps1 konsolille poltettuna, niin saa sillä pelata näppärästi