Peli on Animal Crossing: Wild World. Ongelma nro. 1 Menen Nintendo Wi-Fi Connection Settings -> Connect to your Nintendo Wi-Fi USB Connector -> Ok -> Ok -> Odotan... Ja vielä lisää... Ja sitten. Error Code: 52203 Connected to access point but unable to connect the server. Confirm connection settings and internet availibity. For help, visit www.nintendowifi.com Netti toimii ihan hyvin, missä vika? Ongelma nro. 2 Menen Nintendo Wi-Fi Connection Settings -> Connection 1 -> Search for Access Point -> Odotan 3 sekuntia ja.. No access point in range. For help, visit www.nintendowifi.com Ongelma nro. 3 Menen Nintendo Wi-Fi Connection Settings -> Connection 1 -> Manual Setup -> Test Connection -> These settings are invalid. Confirm the information and try again. For help, visit www.nintendowifi.com Ongelma nro. 4 Katso Ongelma nro. 1 ja nro. 2 tummennetut kohdat. Kysymys: Miten voin sallia kaiken UDP liikenteen? Minulla on Windows XP ja palomuurina Windowsin oma ja F-Secure. http://www.nintendowifi.com/consume...topicId=Privacy#Router_firewall_compatibility Mikään ei vaan toimi. USB Connector on kiinni tietokoneessa ja se ohjelma asennettu (ver. 1.0.0.33). Ja kaiken maailman Nintendo Wi-Fi vianmääristys sivut sun muut olen hinkannut läpi kolmeen kertaan. Missä on vika?
Niin oliko sulla nuo TCP portit auki? Ne ja UDP pitäs saaha kätevästi reitittimen säädöistä ja jos et niitä osaa tehä niin mee portforward.com ja katot sieltä port forward linkistä joku vaan että saat apua asetuksiin käsiksi pääsyyn ja laitat kuitenkin oikeat porttinumerot kohilleen. Jos et osaa tai ei jaksa niin sano sun modeemin merkki ja malli niin suomennan sitä sitten
Pahoittelen jos tämä nyt menee aiheen nostamiseksi, tai on off-topic, tai keskustelun sieppaus tai jotain sinne päin, mutta kun on ongelma DS:n WiFi USB adapterin kanssa, niin tänne kai tämä kuuluu. Haluaisin selventää, että minulla on rankasti rajoittunut tieto siitä miten internet ja palomuurit toimivat - TCPt ja UDPt, niiden sallimiset jne. ovat minulle kuin hepreaa, enkä useimmiten edes yritä ymmärtää. Ja ai että tänään sitten rupesikin kyrsimään kun yritin lähteä selvittämään vikaani. Eli siis. Kun yritän asentaa WiFi USB Connectoria, cd sisään, usb-patukka kiinni, ja sitten odottelen. Herjaa internetyhteyden jakamisessa tapahtunutta virhettä, ja samaan aikaan väittää puuttuvaa tai vajaata liitettävyyttä. Olen kokeillut palomuurin pois käytöstä ottamista(palomuurina ZoneAlarm), ja sen jälkeen asentamista, mutta ei toimi. Olen lukenut jotain yhteyden jakamisesta lähiverkossa muille verkon käyttäjille, sieltä on ruksittuna alempi, "Salli muiden käyttäjien hallita jaettua internet-yhteyttä" blah blah. Kun yritän ottaa ylemmän ruksin, "Salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys Internetiin tämän tietokoneen kautta." ja painan ok tulee "Virhe otettaessa käyttöön Internet-yhteyden jakamista. Määritettyä palvelua ei ole asennettu." Oletan että siis se johtuu tuosta viimeisestä, joten, Miten saan internet-yhteyden jakamisen toimimaan, kun se väittää että määritettyä palvelua ei ole asennettu? EDIT: On ehkä parempi että teen uuden ketjun sopivaan alueeseen tästä internet-yhteyden jakamiseen liittyvästä ongelmasta. Ja mitä tulee tuohon neuvoon - kaikki ruksit on, ja on kokeiltu, samaa ongelmaa vain herjaa.
Eipä haittaa mitään tämä "keskustelun sieppaus" nimittäin ketjun aloittaja on laittanut ensimmäiset viestinsä jo ajat sitten eikä ole viittinyt enää sen jälkeen vastailla joten asia on kai hänen kohdaltaan unohdettu. Mutta asiaan, jos nyt oikein ymmärsin niin ensimmäisenä neuvoisin menemään: verkkoyhteydet (ohjauspaneelista tms.) sitten lähiverkkoyhteyden kuvakkeesta oikealla hiirennäppäimellä ja ominaisuudet, sitten aukeavasta ikkunasta tarkistat "tämä yhteys käyttää seuraavia" listasta että kohdassa "Tiedostojen ja tulostimien jakaminen microsoft verkossa" on ruksi. Muuta en nyt tähän hätään keksi, mutta se on varma että verkkoasetuksissa se häikkä on että voi olla hyvä jos pyytäisit siirtoa sinne (Yleistä keskustelua tietokoneista/Verkot) tai kävisit laittamassa ketjun myös sinne. EDIT: siirto ei oikein kannata sittenkään koska tämä viestiketju ei ole sinun aloittama.