Joo eli oon ladannu ton no-cd crackin pelille Sims 2 yöelämää. Kun pelille on tullut oma asema, jostain syystä autorun ei sitten käynnisty. Se yrittää käyttää peliä auki, mutta ei. Olen kokeillut monia eri crackeja, mutta sama ongelma jokaisessa. Oisko mitään vinkkiä vai onko crackissa vika? Jotkut sanovat, että kyseiset crackit kylläkin toimivat, mutta kaverillani teki juuri saman autorunista käynnistäessä. Sitten vielä: Olen ajatellut hankkia lisäosia Sims 2:seen internetistä, torrenteina. Pelit tulevat luultavasti iso-tiedostoina niin täytyykö nämä sitten vaan mountata ja peli toimii? Ja näihinkö vielä crack? Kiitos jo etukäteen
Ei näin, ei todellakaan. 6. Tietokoneohjelmien suojauksien murtamisen tekniikasta (ns. "ohjelmien kräkkäämisestä") keskusteleminen on kielletty. Tähän kategoriaan kuuluu mm. pelien, konsolipelien sekä tietokoneohjelmien suojausten murtaminen. Veikkaisin pikaista lukkoa.
Olisi kannattanut jättää mainitsematta, että aikoo ladata pelin torrenttina. Jos olisit sanonut, että sinulla on alkuperäiset CD:t ja haluat pelata ilman levyjä, niin apua olisi tullut, mutta foorumin säännöistä johtuen en tässä tapauksessa voi auttaa.
Heh no mulla on tää alkuperäinen Sims 2 ja siihen kuuluva lisäosa Yöelämää CD:llä, mutta cd meni halki..