Jeesiä tarvis kun olen peruna näiden koneiden kanssa. Elikkäs ostin kaverilta pöytäkoneen josta puuttui näytönohjain ja ramit mutta muuten kaikki osat ovat kiinni. Koneessa on valmiina windows. Koneen kaveri oli tilannut jimsiltä aikoinaan kasattuna. Koneeseen sitten laitoin vanhasta koneesta näytönohjaimen msi N750Ti. Ostin kyseiseen koneeseen ddr4 ramit ripjaws V. Aattelin että pitäisi toimia suoraan, pääsis yms työpöydälle mutta tietokoneen näyttöön tulee vga no signal. Kone lähtee päälle ja kaikki näyttäisi toimivan/pyörivän. Olen kokeillut hdmi että dvi johtoja kans. Kokeillut vaihtaa johtojen paikkaa emolevylle mutta ei jeesaa ollenkaan. Näytönohjaimen olen irrottanut ja laittanut takaisin pariin otteeseen ja rameille saman. Paristo kikkaa olen kans kokeillut että irrottais ja laittais takaisin. Sitten kokeilin toista näytönohjainta ei auttanut. Tietokoneen näyttöä olen säädellyt tulo lähdettä vaihtamalla. Tietokoneen osat= AMD ryzen 5 3600 cpu, virtalähde seasonic S12II-620, emolevy asus MSIP-REM-MSQ-PB350-PLUS, emolevyssä on kiinni kingston A1000 240gt ssd240 M.2 ssd-kovalevy. +Yhden tera muisti. Tällä hetkellä kiinni msi näyttis N750Ti 2GD5/0C Mikä neuvoksi? Kiitos etukäteen kaikille vastaajille!
take that videocard out & use 1 of the onboard video ports located just under the ps2/usb ports as i can see them in your pictures. what speed ram are you using? any error beep codes? https://www.asus.com/Motherboards-Components/Motherboards/PRIME/PRIME-B350-PLUS/
Emolta näyttäisi puuttuvan 8 pinninen virtajohto. Eli tuo kiinni. There is no integrated gpu in Ryzen 3600.