Eli gtx 660 ja corsair 500w virtalähde amd fx4100 prossu. Kaikki johdot pitäis olla oikein mutta kuitenkaan ei tuu näytölle mitään. Mistä pitäs lähtee diagnosoimaan?
Onko itse kasattu kone? Onko mahdollista että jokin johto jäänyt kiinnittämättä tms? Lähteekö kone edes päälle (tuulettimet ym). 1) Johtojen tarkistus koneen sisällä. Apuna esim emon/näyttiksen/virtalähteen ohjekirjat. 2) Virtajohto kiinni näyttöön ja virtalähteeseen. 3) VGA-, DVI- tai HDMI-kaapeli koneen näytönohjaimesta (ei emolevyn takapaneelista) kiinni näyttöön. 4) Näyttö päälle. 5) Käynnistä kone. Mikäli ei toimi, niin kokeile ottaa näytönohjain irti ja laittaa näyttö kiinni emolevyn takapaneelin liittimiin.
Jossain näytöissä kai täytyy valita myös kuvatulo, että sekin kannattaa tarkistaa jos mahdollista tapauksessasi.
Enpä ole vielä törmännyt näyttöön joka ei osaisi itse tunnistaa käytössä olevaa porttia, mikäli näyttöön kytkettynä vain yksi kone (eli yksi videokaapeli)
Nojoo, toi ehkä enemmänkin vois olla kyseessä jos telkkarin kautta otettais kuvaa... Tuli vaan mieleen tuo kun täällä on aiemminkin vastaavaa ehdotettu.
Kone on itse kasattu ja näyttö toiminut aiemmassa koneessa. Oon tarkastunu kaikki johdot eli täytyy varmaan koittaa laittaa kiinni emolevystä.
Mikä EMO sinulla on, tossa prossussa ei ole integroitua.Onko emossa? Mikä näyttö (monitori) mikä kaapeli näytöstä näytönohjaimeen? Onko sinulla joku VGA-adapteri vai puuttuuko sellainen?
Emo: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/2391/dcfvj/Asus-M5A78L-760G-AM3-ATX-emolevy näyttö on perus dvi
Eipä näytä emossa olevan edes videoulostuloja... Etkä ilmeisesti saanut edes minun ohjeilla toimimaan? Onhan näytönohjain varmasti kunnolla asennettu (pci-e väylän liittimen pohjaan painettuna) Jos ei näytä pelaavan ja kaikki johdot tarkistettu niin sitten kokeilemaan toista näytönohjainta ym.