No täältä se tuli

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jp.69, Oct 4, 2004.

  1. jp.69

    jp.69 Guest

    Eli ne ärsyttävät ylä- ja alapalkit exploreriin ja jonka hävittäminen oli mulla ainakin työlästä,eli kun imppasin messengerin plussan niin sen mukana tuli nämä satiaset.Kannattanee välttää asentamista jos haluaa ettei näitä tule.
     
  2. Shadown

    Shadown Active member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    1,860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Tulee ne kuule ihan tavallisenkin messengerin mukana. Mutta tavallisessahan ne ainakin voi valita asennuksen aikana, ettei niitä asenneta. Plussasta en tiedä, mutta onhan se muutenkin ihan hanurista.
     
  3. jartar

    jartar Senior member

    Joined:
    Apr 6, 2004
    Messages:
    8,485
    Likes Received:
    111
    Trophy Points:
    143
    Jos lukisit tekstit mitkä tulevat asennuksen aikana olisi palkit jääneet tulematta. Messenger plussan asennusvaiheessa kysytään että suostutko asentamaan samalla sponsori-ohjelman. Jos vastaat siihen myöntävästi niin noita ylimääräisiä palkkeja yms. tulee. Jos kiellät niin luonnollisesti mitään ylimääräistä ei tule. Nimimerkillä tänään asentanut.
     
  4. jp.69

    jp.69 Guest

    Joo se oli minun poika joka on imuroinut ja asentanut kyseisen ohjelman ja koska englanti ei ihan vielä ole hallussa näkyi pieni lapsus sattuneen.
    Mutta alkaa mennä ärsyttäväksi kun kaiken maailman apu palkit tulevat ja poistaminen on työlästä,paitsi jos tietää mikä ohjelma osaa kyseisen poistaa,minä en tiennyt mutta mutkien kautta lopputulos oli sama.
     

Share This Page