Nyt kun Nokian 3230 on vihdoinkin saavuttanut Suomen markkinat, niin onko joku jo kenties hankkinut kyseisen puhelimen? Minulla itselläni on 6600 ja minua houkuttelee 3230:n ominaisuudet: 1.3 megan kamera, videokuvausmahdollisuus, mp3-soitin, bluetooth ja visual radio. N.350€ älypuhelimesta ei ole paha hinta. Jos jollakin on kokemuksia, niin kirjoittakaa ihmeessä. Kannattaako 6600 vaihtaa 3230:iin?
ite en vielä vaihtais jos se on ihan uus puhelin! ekoissa erissä on yleensä vikoja (ainaki nokialla). odottaisin vaikka ½ vuotta tai jotain sellasta ennen ku ostaisin sen kun hinnat on tullu alas ja viat hävinny, tai sitten odotat et tulee vielä parempia puhelimia riippuu tietty sun vaihtaminen siitä että millaiseen käyttöön se tulee? eli jos otat vaikka paljo kuvia nii tietty olishan se kiva saada 1,3m kami ku joku vga.. itellä on kans 6600 ja oon tyytyväinen toimivuuteen ja suureen näyttöön, iso muistikortti vaan niin sit pärjää (tosin ittellä vaan 128mb (suunnitteilla 512-1gb kortti) EDIT: vähä korjauksia
Itsellänikin oli Nokia 6600, ja harkitsin vaihtamista 3230:an ominaisuuksien perusteelle. Jäi kuitenkin ostamatta, kun ei ulkonäkö miellyttänyt silmää. En tiedä kannattaako odottaa. Siinä saa helposti odottaa hamaan loppuun, kun kokoajan tulee vain parempia ja parempia malleja. Ja jos puhelin on buginen, niin onhan Nokialla nykyään 24kk-takuuaika, et huoltoon sit vaan.
"bugit" ei nokian uusien takuusäännösten mukaan enää kuulu takuun piiriin...kyseiset bugit voivat olla softan ominaisuuksia, ei virheitä. Ja käyttäjä on ostaessaan hyväksynyt laitteen sellaisenaan. Hullua =)