Nokia 3300 äänitys ongelma.

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Mato, Sep 23, 2003.

1. Mato

Mato Guest

Voi olla tyhmä kysymys mutta kysynpä silti.
    Elikkäs kun äänittää ulkoisesta äänilaitteesta piuhalla(Joka tulee puhelimen mukana)niin toinen päähän piuhasta menee luonnollisesti puhelimeen ja toinen Ulkoiseen äänilaitteeseen, niin laitetaanko äänilaitteeseen menevä pää siihen "reikään" mihin laitetaan ihan normaalit korvakuulokkeetkin, vai laitetaanko se johonkin muualle?
    Aika vaikeesti selitetty mutta toivottavasti älysitte.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Joo toi kuuloke liitäntä toimii, tosin saattaa olla vahvistettu ulostulo, tiedä sitten tarviiko(ainakin oma 5510 vaati vahvistettua ääntä tai ei nauhoittanut mitään).
    Tietokoneessa esim Speaker out ja line out.

3. dumppi

dumppi Regular member

Trophy Points:
    26
    Mato! sullaku on toi nokian 3300 ja jos nyt oot nauhottanu (+onnistunu) jostain ulkoisesta laitteesta ni nauhottaaks sul vaa sen 50 sekunttii kerralla? Mul ainaki käy näin! Jos se tosiaa sen verran pystyy kerral nauhottaa ni toi on ihan naurettavaa.. Ohjekirjoist en oo löytäny mitää täst nauhotus pituudesta. Mp3:n siirto onnistuu kyllä ihan täydellisesti. Ja radiosta nauhoitus toimii ihan moitteetta.

4. Mato

Mato Guest

No oon nauhottanu yli 5min kappaleita ja hyvin on toiminu. Mulla vaan on omassa se vika että se nauhoitus ei ulkoisesta äänilaitteesta toimi lähellekkään aina moitteettomasti...Kun alkaa äänittään niin tulee teksi "Äänitys äänikaapelilla", kohta tulee että "nauhoitus keskeytetty",puhelin sammuu 5sek ja lähtee taas käyntiin.Oon käyttäny puhelinta tehdas huollossa ja sanoivat että ohjelmisto laitettiin kokonaan uusiksi.Noh, eipä toimi vieläkään. Kaverin 3300:ssa sama ongelma. Hatuttaa aika pahasti vaan ku oma kone on jo niin vanha ettei siitä löydy USB porttia, joten en pysty laittaan koneelta musiikkia, vaan mun pitäs laittaa musiikkia mankasta mutta ei toimi.

Mut Agent_007, toi nauhottaminen tapahtuu siis käytännössä noin miten tuossa aikasemmin sanoin??

Last edited by a moderator: Sep 24, 2003
  5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Joo eli esim stereoiden outputista puhelimen inputtiin.
    Noissa musiikkipuhelimissa on ongelmia ja paljon.
    Oma 5510 sentään parani kohtalaiseksi softapäiityksen jälkeen, mutta bugeja on edelleen vaikka muille jakaa.

6. dumppi

dumppi Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo mul on ihan sama juttu eli tulee se ilmotus että nauhoitus keskeytetty ja puhelin sammuu ja käynnistyy uudestaan. Taitaa olla jonkinlainen tyyppivika. Mut se on kyl omituista et mul nauhottaa aina vaan sen 50 sekunttii kerralla!Täytyypä kokeilla vielä tota tietokoneen kuulokeliitännästä..

7. Mato

Mato Guest

Jos on takuu voimassa niin vie takas liikkeeseen niin ne huoltaa sen, mutta mulla se ei ainakaan riittänyt.Antoivat tänään ihan uuden puhelimen ja vikoja ei ole ilmaantunut....TOISTAISEKSI

Share This Page