nokia sivuilla kerrotaan ksyeisestä mallista että siinä on omille kuulokkeille 2.5 liitin (mainoksessa) mutta käyttö oppaassa kerrottin että 3.5 liitin olisi niin haluasin tietää kumpi siinä on vai molemmat. nokia sivuilta en löytä nyt mahdollisuutta että olisi oin nut kysyä heiltä itseltään.
Ite olen ajatellut ostaa myös nokian 5200 ja samalla kun etsin tietoa löysin linkin http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=5200 jonka mukaan 3,5mm liitin ei sovi tähän puhelimeen. luulisi että tieto on aika varma kun monella muullakin sivulla oon huomannut että 3,55ei sovi tähän puhelimeen.
5200 on 2.5mm liitin johon käy lähinnä nokian omat kuulokkeet, mutta 5300 mallissa tulee 2.5-3.5mm adapteri, joita nokia ei myy viellä erikseen, mutta niitä voipi tilata esim. Ebaysta hakusanalla 2.5mm to 3.5mm. Itse omistan kyseisen puhelimen ja toivon, että joku sai tekstistäni selvää.
Näin se menee. Itsellä nokian 5300 ja mukana tuli tuollainen muutamia senttejä pitkä "putki" joka liitetään puhelimen 2.5mm kuulokeliittimeen. Tämän lisäosan toisessa päässä on sitten tuo 3.5mm standardi kuulokeliitäntä, eli mitkä tahansa kuulokkeet tuon kanssa käyvät..