eli mitä olette mieltä kannattaako minun ostaa tuo kännykkä kun tekstailen aika paljon? Onko tuolla helppo kirjottaa tekstiviestejä. kertokaa kokemuksia. kiitos
Kaverilla on tää kännykkä.. en suosittele ostamaan. Kirjoittaminen on aivan ALYTTÖMÄN hidasta. Jos haluat nokian kosketusnäytöllisen, osta Nokia 5800 expressmusic. Asetuksista saa säädettyä vaikka suuren QWERTY-näppäimistön, tai nokian perinteisen näppäimistön.
Ei kannata ostaa tätä kännykkää jos kirjoitat paljon, vähintään tuo 3.2 tuuman näyttö nopeaan kirjotukseen, muutenhan on hyvä puhelin
Itse pystyn nopeasti kirjoittamaan 5530:lla käyttämällä kynää. peukaloilla kirjoitus on vaikeaa koska puhelin ei tue kuin yhtä kosketusta kerralaan. tämän viestin kirjoitin kyseisellä puhelimella.
tuo 5530 taitaa kyllä vissiin olla aika haluttua tavaraa kun näyttää jokaisesta kaupasta olevan loppu.. pitää katsella itse nimittäin tykkäisin tosta 5530 hinnasta ja ominaisuuksista
Minusta Nokian 5530 On älyttömän nopeaa Kirjottaa Jos Käytät Ennustavaa Tekstin Syöttö . Näppäimet On Suuret Näyttö On Suuri. Itselläni Puhelin Ollut N 3KK