nokia 5530 + muisti ongelma

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Yumisha, Nov 25, 2010.

1. Yumisha

Yumisha Member

Trophy Points:
    16
    Elikkäs minulla on viime tammikuussa ostettu nokia 5530 xpressmusic puhelin ja nyt siinä on esiintynyt ongelma, että se väittää puhelimen muistin olevan liian pieni. Noh, katsoin muistin tiedot ja se väittää että vapaata muistia on 800kt, käytössä 85mt ja viesteihin menee 42mt... ainut vaan että mulla ei ole missään viesti kansiossa yhtään mitään, niin miten se muka voi käyttää noin paljon? En pysty päivittämäänkään puhelinta tai tekemään mitään muutakaan ku se jo herjaa että muisti vähissä. Olen kokeillu käynnistää puhelimen uudestaan mutta ei auttanut. Mitäs sitten pitäisi tehdä? palauttaa tehdas asetukset?

2. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
  3. Yumisha

Yumisha Member

Trophy Points:
    16
    kiitos, tuo auttoi! =)

4. Yumisha

Yumisha Member

Trophy Points:
    16
    kiitos, tuo auttoi! =)

5. Argetlam

Argetlam Regular member

Trophy Points:
    26
    Ongelma johtui oletettavasti siitä, että olit alunperin saanut oletuksena olevaan viestimuistiin (puhelimen muisti) esim. paljon tilaa vieviä bluetooth-tiedostoja. Myöhemmin vaihdoit käytettävän viestimuistin muistikortiksi, jolloin vanhat viestit jäi puhelimen muistiin, eikä ne näkyneet saapuneissa, koska käytettävä viestimuisti ei ollut enää se, missä ne vanhat tilaa vievät viestit olivat. + Se, että olit oletettavasti tallentanut ko. tiedostot myös puhelimen muistiin, mikä vei tuplasti tilaa.
    Yritä saada tästä selvää :D
    Arvasinko oikein?

Share This Page