Nokia 6233 Taustavalo

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by reba44, Aug 30, 2007.

1. reba44

reba44 Member

Trophy Points:
    11
    Mä oon niin yksinkertainen ja hidas, etten ehdi lukea kännyn näytöltä juuri mitään kun se on pimee.Eli,miten sen valon saa pysymään kauemmin päällä?

2. _fude_

_fude_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Et mitenkään. En ainakaan itse ole löytäny omasta 6233:stani tuollaista enkä ole koskaan kuullut että jossain nokiassa olisi ollut mahdollista säätää taustavalon viivettä. Kai varmaan älypuhelimissa sekin onnistuu.

Mutta tähänkin on niksinsä. Kun valo sammuu, niin paina jotain toiminnan kannalta merkityksetöntä näppäintä (esim. tekstiviestiä lukiessa jotain numeronäppäintä). Näin sit valo syttyy uudestaan ja ehtii taas lukea eteenpäin. Yksinkertaista :D

3. reba44

reba44 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitti kovasti fude. Nyt on taas rauha maassa. Ehdin jo kirota koko nokian ja sen tuotteet vaikka mihin. Tosiaan, yksinkertaista. Pitäis vaan ottaa iisimmin nää härvelit. Se vaan on kumma juttu, kun nykyään ei tule käyttöohje kirjaa, omituinen läpyskä seuraa paketissa. Ei ollut 72-vuotiaalle äidillenikään mikään toivelahja tuo 6233!!!

4. Pstopper

Pstopper Regular member

Trophy Points:
    26
    N73:ssa on ainenkin "valon aikakatkaisu" millä voi säätää sitä kuinka kauan taustavalo palaa. Eli "älypuhelimista" moinen ominaisuus siis löytynee kaikista..?

Share This Page