eli pystyykö tällä kännykällä selaileen bluetoothin kautta toisen kaverin kännykkää.. meinaan ite en oo saanu toimiin.. muut kyllä pääsee katteleen ja hakeen mun kuvia mut ite en.. kiitos
ei mul kait oo.. ihan uus kännykkä.. mut kaverit pyrtyy selaileen mun tiedostoja ja hakeen niitä.. mut niil on samsungit molemmilla.. minkälainen ohjelma tarvii hakee??
oletko ihan varma et sinun kaverit pääsee hakemaan kuvia sinun puhelimesta etkän ole itse laittanut mitään että pystyis hakemaan ettei vaan kaverit huijais
siis mentiin bluetoothiin pistettiin passut ja kaikki kuntoon.. ni sit se menee sen puhelimesta muhn puhelimen kohdalle ja valitsee sieltä että selaa tiedostoja.. sit pääsee selaileen niitä.. mut mul ei oo siinä laiteparin kohdalla mitään valinta näppäintä et selaa tiedostoja..
tämä onkin ihan uusi juttu minulle aika outoa että päsee selailemaan puhelimen tiedostoja. voikos kaverisi ladata tiedostojasi ilman sinun hyväksyntää ?
juu ei pääse.. kyl mun pitää hyväksyä yhden kerran siin yhteyden avauksen alussa, ja sen jälkeen kaveri voi ainaki samsungil selata munfiluja, ja halutessaan niitä "imeä" ilman "hyväksyntää... ".. Toi on kyl aika kehno juttu nokialta, tosin taas hyvä tietosuojan kannalta, mut toimiihan esim. 2 samsungia, ja ne yhdistettäes kysyy samanalilla sitä hyväksyntää.. Mut toi nokian "moka" harmittaa.. Vaihdan puhelinta...
Eli jos et hyväksy sisään pääsyä, niin kukaan ei pääse katsomaan mitä puhelimesi sisältää. Mikä moka siinä on?