Nokia 6500C vai Nokia E51?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by fundat, May 21, 2008.

1. fundat

fundat Regular member

Trophy Points:
    26
    Uuden puhelimen tarpeessa olisin ja olen nyt "rajannut" vaihtoehdot näihin kahteen. Mielestäni 6500C hieman tyylikkäämpi, mutta taas E51 taas vakuuttaa sisäpuolen "ulkonäöllään".

Mielipiteitä; kumman itse valitsisit? (vai valitsisitko tuossa hintaluokassa kokonaan toisen puhelimen?

Faktoja vioista ym. tulemaan!

KIITOS! =)

2. hosee221

hosee221 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ehdottomasti Nokia 6500.
    Nuo E-sarjan puhelimet on lähinnä tarkoitettu työpuhelimiksi, eikä niistä täten löydy minkäänlaista sisältöä. (Pelejä, hyödyllisiä ohjelmia yms..) niistä ei myöskään löydy kaikkea mitä löytäisit esim. multimediapuhelimesta. Kyllähän niihin voi lisää ladata, mutta symbianin sisäisiä eri toimintoja ei löydy järin yhtään.

Nuo muut kuin E-Sarjan puhelimet ovat vaikuttavia ja hyviä. Mutta lopullinen päätös on sinusta kiinni! :)

3. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Melko pieniä noiden N ja E sarjalaisten erot ja molempiin saa kaikki samat lisäohjelmat.
    En ymmärrä miksi noilla hosee221:n syillä pitäisi valita 6500, joka on ominaisuuksissa paljon heikompi kuin E51.

Itse ottaisin ehdottomasti E51:n, joka taitaa edelleen olla pienin S60 alustainen älypuhelin. 6500 on henkilölle joka haluaa pienen tavallisen puhelimen ilman mitään ylimääräistä.

Share This Page