nokia 6600 fold: viestit hävinnyt!!

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by drama616, Sep 10, 2009.

1. drama616

drama616 Member

Trophy Points:
    11
    Hei!

Minulla on kamala ongelma kännykkäni kanssa. Toivottavasti pystytte auttamaan minua.

Minulla oli noin 112 saapuneita viestejä, joista osa oli poikaystäväni lähettämiä ja jotka säilytin. Sitten illalla, muistin että yhdessä varmuuskopiossa oli lisää hänen viestiä ja halusin lisätä niitä kännykkääni. PC-Suite:n avulla palautin sen varmuuskopion käännykkääni, mutta se poisti kaikki minun 112 saapuneita viestejäni ja lisäsi vaan sen varmuuskopion sisältämiä viestejä!

Olen tänään pitkään etsinnyt googlesta että miten ihmeessä pystyn palauttamaan minun viestejäni?? Viestit ovat todella tärkeitä minulle. Toivon kovasti että en ole hävittänyt niitä lopullisesti. Voiko esim. jollain tavalla palauttaa puhelimen muistin tai jotain? Koska näköjään kaikki viestini tallentuvat puhelimen muistiin...

Pliis, auttakaa!!

2. ziquli

ziquli Member

Trophy Points:
    11
    en osaa kyllä nyt auttaa mutta itellaki 3 palstaa eika oo kun yhtee vastattu siiis ei kukaan tälllä vastaa ja auta:D nikun tääki-

3. Viljis

Viljis Regular member

Trophy Points:
    48
    Ei me voida mitään, jos täällä ei ole ketään käyttäjää, joka on erikoistunut kännyköihin ja niiden vikoihin.

Ja me teemme tätä ilman palkkaa, joten kärsivällisyyttä.

Aiheeseen: Taisit poistaa itse ne kaikki viestit, eikä PC Suite.

Ja tämä aihe kuuluisi tänne: http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/231

Last edited: Sep 14, 2009
  4. drama616

drama616 Member

Trophy Points:
    11
    En ole poistanut mitään viestejä minun kännykästä. Halusin ainoastaan lisätä kännykkääni viestejä joita olen varmuuskopionut joku aika sitten. Mutta kun lisäsin ne viestit, ne ovat luultavasti korvanneet ne kaikki 112 viestejä mitä minulla oli.

5. psp_slim

psp_slim Regular member

Trophy Points:
    26
    hmm en kyllä nyt kekesi mikä juttu?

Share This Page