Nokia 6630 - Suojakoodi

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Distrance, Jan 4, 2008.

1. Distrance

Distrance Regular member

Trophy Points:
    26
    Vaihtu just kolumbuksesta soneraan liittymä, ja laittelin Sim korttia puhelimeen... Huomasin sitten että enhän pääse puhelimeen sisälle, heti pin koodin jälkeen pyytää Suojakoodia. *Ei* siis PUK Koodia.

Olen varmaan typeryksissäni tuon joskus asettanut.. No ongelma on se etten todellakaan muista koodia, joten puhelin on '' roska '' ellei sitä jotenkin saa auki. Ideoita ? Nokialta sanoivat että jos vie Nokian pisteeseen ne voi softaa siihen päivitykset ja saada sen auki niin ettei pyydä sitten sitä koodia. Ongelma on se että maksaa aika paljon. Ajattelin että saisko tietokoneen kautta jollain ohjelmalla/ohjelmilla ja sen johdon kanssa jolla siirretään tiedostoja puhelimeen jotenkin asennettua uusia päivityksiä tai jotenkin tuon hakkeroimaan auki :x.. Apua :(

Kiitos.

2. q-hub-op

q-hub-op Regular member

Trophy Points:
    26
    Suojakoodi on normaalisti 12345.
    Olet nähtävästi pistänyt "Lock if SIM changed" toiminnon päälle. Ota se pois vanhalla kortilla.

3. Distrance

Distrance Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen, ja tiedossa on. Suojakoodi onkin normaalisti 12345, mutta totta kai sen olen vaihtanut, tyhmä kun olin. Ja vanhalla kortilla ei mitään vaihdeta ennen kuin tiedetään alkuperäinen suojakoodi... Olen siis kokeillut.

4. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Mikäs sun puhelimen IMEI-koodi on?

näppäile *#06# ja näät sen.

EDIT:typå

Last edited: Jan 4, 2008
  5. Distrance

Distrance Regular member

Trophy Points:
    26
    Sarjanumero : 354349002153727

6. Quiote

Trophy Points:
    46
    Kokeiles tätä suojakoodiksi:

4425606001

Last edited: Jan 4, 2008
  7. Distrance

Distrance Regular member

Trophy Points:
    26
    Väärä koodi. Mistäs hatusta sä ton koodin vetäsit ? Oon sen kyl ihan ite valinnut, ja tosta näkee montako numeroa siihen on laitettu, ne näkyy tähtinä..eli koodissa on vain viisi numeroa

8. Quiote

Trophy Points:
    46
    Kirjoititko ihan varmasti sarjanumeron oikein? Tuo antamani koodi on generoitu IMEI-koodista tietyn algoritmin perusteella. Olen samalla tavalla avannut vanhan 3510i luurin, jonka suojakoodin hukkasin. Pitäisi toimia. Tarkista onko tuo sun antama IMEI-koodi varmasti oikein.

9. Distrance

Distrance Regular member

Trophy Points:
    26
    On ja ei toimi. Mutta ei sen väliä enään :D. Nokian tuessa meinaan eilen sanoivat että menee Nokian pisteeseen ja pojat softaavat uudet firmware päivitykset sinne sitten. Maksanee kuitenkin. Noh Google is your friend :). Otin Nokian Software Updaterin, ja päivitin puhelimen. Tällä toiminnolla se vetää koko puhelimen uusiksi, joten asetuksetkin ovat defaultilla.

= Ei suojakoodia :). Eli ongelma ratkaistu.

Share This Page